Amerikai–német közös fejlesztés lesz az új Volkswagen Golf
Nem véletlenül szállt be a Rivian cégbe nemrégiben hatmilliárd dollárral a német vállalat.
Nem véletlenül szállt be a Rivian cégbe nemrégiben hatmilliárd dollárral a német vállalat.
A vegyes vállalat segíthet enyhíteni a német autógyártó saját szoftverfejlesztési problémáit, az amerikai cég pedig mentőövet kapott a befektetés révén.
A Rivian R1S új csúcsmodellje szupersportkocsikat megszégyenítő módon katapultál.
Több millió dollárra tehető a kár összege.
Sokan másolnák a Tesla sikerét, ám ez egyelőre csak a kínai riválisoknak sikerül, az amerikai startupok a kanyarban sincsenek.
A Rivian mostanra régi motorosnak számít a villanyautómárkák közt, de eddig csak veszteséget termelt. Az idei első negyedévben például több mint 1,4 milliárd dollárt.
A tisztán elektromos hajtásláncú Rivian R3 hivatalosan egy crossover, de lényegében olyan, mint egy némileg megemelt hot-hatch.
A BMW X3 méretű Rivian R2 egész jó áron kínál relatíve tágas utasteret és 500 kilométer körüli hatótávolságot.
Azt mondják, ez csak egy kis halloweeni móka.
Egy feltehetően laza csavar miatt problémák adódhatnak a kormányzással.
A Mercedes-Benz és a Rivian két nagyméretű elektromos furgont gyárthat majd közösen az új üzemben.
Elektromos haszonjárműveket gyártanának Európában.
Az üzletember alapkezelője közel 20 millió részvényt vett a tavalyi év utolsó negyedévében – derült ki pénteken.
A vállalat célja ugyanakkor, hogy 2030-ig legalább 1 millió autót építsen.
Vizet biztosan nem szív a motor.
Az Amazon és a Ford által is pénzelt új márka ugyan még egyetlen autót sem adott el, de a prototípusaikkal tartott bemutatókkal folyamatosan fenntartják az érdeklődést a cég iránt.
Az Amazon és Ford által is pénzelt cég európai üzemére keres megfelelő helyet.
Ha minden a tervek szerint megy 100 ezer ilyen sikolyhangú furgon járja majd az utcákat Amerikában.
A Tesla Cybertruck visszafogott külsejű riválisa az eredetileg tervezettnél később debütál a piacon.