A Pride volt az Orbán-rendszer temetési menete
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
Az Amazon és Ford által is pénzelt cég európai üzemére keres megfelelő helyet.
Az alapvetően még mindig elég ismeretlen amerikai Rivian nagyjából három éve bukkant fel a piacon mint egy olyan innovatív és sok befektetőt vonzó cég, amely a Teslához hasonlóan elektromos autókat gyártana. Az egyelőre tényleges modellek nélküli autógyártó jelenleg ott tart, hogy akár idén tőzsdére léphet, és ennek nyomán a cég piaci értéke meghaladhatja az 50 milliárd dollárt is.
A Rivian csak egy komolyabb megrendeléssel rendelkezik, ugyanakkor a hírek szerint máris gyáregységet létesítene Európában. A Bloomberg hírügynökség szerint a gyártó Magyarországon, Németországban illetve az Egyesült Királyságban tanulmányozza a telephely lehetőségeket. A cég számára a JLL nevű, amerikai, ipari ingatlanokra specializálódott szolgáltató keresi a helyszínt.
A cég legnagyobb megrendelése saját 700 millió dolláros befektetőjétől az Amazontól származik, méghozzá 100 ezer darab furgon formájában. A Palo Alto-i székhelyű techcég 2030-ra alternatív hajtású járművekre cserélné teljes járműflottáját, amihez a Riviant választották gyártónak. A Rivian által készített furgonok már tesztjelleggel futnak is Kaliforniában. Az Amazon-logóval díszített elektromos autók pontos megahajtásáról, hatótávjáról sokat még most sem tudni, a felépítményükben viszont követik a hagyományos kiszállítóautók jellegét.
A Bloomberg forrása szerint egyébként elsőként éppen ez az áruszállító lehet Európában is az a modell, amelyet gyártanának, hogy a 100 ezer darabos vállalásnak minél előbb eleget tegyenek.
A Riviannak a kisáruszállítón kívül két modellje lesz majd a kínálatban: R1T néven egy pickup, és R1S néven egy szabadidő-autó. Jóllehet a járművek még mindig csak gyártás előtt állnak, már most felhívták magukra a piac figyelmét például olyan egyedi konstrukciós megoldással, amelynek révén gyakorlatilag helyben megfordul az autójuk.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A tömeg emberekből áll – őket mutatjuk meg külön-külön és együtt a HVG fotósainak szemével.
A Tisza Párt és a fővárosi csőd sem maradt ki.
Hatalmas. Ez minden idők legnagyobb Pride felvonulása. Ha nem hiszi, nézze meg a videókat.
Beszédek a 30. Budapest Pride-on.
A hatalom melegellenes politikája minden eddiginél több ellenzékit vitt ki az utcára – fogalmazott a Die Zeit tudósítójának egy Budapest Pride-résztvevő.
A Tisza elnöke szerint látszatpolitizálás folyik trükkök százaival és hazugságokkal.
Szerinte a kérdés csak az, ki akarja-e tenni annak a gyerekeit, amit az elmúlt tíz évben ő is átélt.
„Jó hazafi harcoshoz” méltón tette közzé, hogy 100 százalékos magyar érettségit tett.
Közéjük Charles Leclerc fért be.