Kevesen vesznek Maseratit, leálltak a gyártósorok
A sportos olasz márka modelljei nem igazán kelendőek, a munkások hosszabb szabadságot kaptak.
A sportos olasz márka modelljei nem igazán kelendőek, a munkások hosszabb szabadságot kaptak.
A német gyártó hivatalos fotókat közölt a gigantikus új SUV gyártási folyamatáról.
Ilyen az, amikor egy szupergyors divatterepjárót és egy pickupot kereszteznek egymással.
A Lamborghini Urus hangja is pont olyan, mint maga az autó: egy sportkocsiba oltott terepjáró.
Az EcoSport első változata sem dizájn, sem technika fronton nem brillírozott, most azonban itt a mindkét tekintetben alaposan átdolgozott új kiadás. De vajon sikerült-e a békát királyfivá változtatni?
A szupersportkocsikat sok mindenért lehet szeretni, de a nehézkes ki- és beszállásért nem igazán.
A Porsche Hungária (PH) Kft. tíz százalék körüli növekedéssel, mintegy 35 ezer gépkocsi eladásával zárja az idei évet – mondta Eppel János ügyvezető igazgató.
Ha a hátsó ülések csak relatíve ritkán vannak használatban, akkor 2 ajtót nyugodtan le lehet spórolni az Urusról.
Elképesztő dolog, mindenesetre tény, hogy a leggyorsabb SUV-k akár 300 km/h feletti tempóra is képesek.
A négykarikás német vállalat hazai gyára egy új kompakt divatterepjáró gyártásának beindításával ünnepli meg alapításának 25. évfordulóját.
Igazi autótörténelmi pillanat volt a hétfő délutáni, a Lamborghini végre előállt a régóta ígérgetett SUV-jával, az Urusszal.
Mutatunk egy minden hájjal megkent hatalmas terepjárót az óceán másik oldaláról, melyet vélhetően nem egy új hollywoodi filmben viszontláthatunk majd.
Közeleg az új Csillagok háborúja-film bemutatója, és ezt a hullámot többek közt a Nissan is alaposan meglovagolja.
Az Urus minden idők egyik legsportosabb divatterepjárója lehet. Elég csak egyetlen pillantást vetni rá.
Ez a cseh négykerekű méret tekintetében a Karoq és a Kodiaq között helyezkedik el.
A német prémium márka két igen fontos modelljét újította meg az év végére: az egyik a trendi SUV szegmensben áll rajtvonalhoz, a másik pedig egy igen szűk piaci résben próbál pénztárcanyitogatásra csábítani. Mindkettőt meghajtottuk.
Ez a német prémiumautó nem tudja eldönteni magáról, hogy mi akar lenni, kanyarvadász sportkocsi vagy hegyeket mászó terepjáró. Ezért szinte lehetetlenre vállalkozik, és egyszerre mindkét kihívásnak megpróbál megfelelni. Vázoljuk, hogy mekkora sikerrel.
A luxuskategóriás új divatterepjáróval minden korábbinál igényesebb vásárlókat vehet célba a bajor márka.
A Volkswagen már bebizonyította, hogy tud izgalmas formatervet készíteni, és most kiderítettük, hogy képes-e hozni az izgalmas vezetési élményt is. Ebben új kompakt crossovere volt segítségünkre.
Az Audinál már javában zajlik a BMW X6 és a Mercedes GLE Coupe riválisának tesztelése.