585 lóerős kocka: itt a teljesen új Mercedes G63
Megérkezett a nemrégiben leleplezett G-osztály legerősebb AMG-kivitele, mely közel 600 lóerős lett.
Megérkezett a nemrégiben leleplezett G-osztály legerősebb AMG-kivitele, mely közel 600 lóerős lett.
A bajor márka alig négy év után teljesen újra cserélte kupésított középkategóriás divatterepjáróját.
A Ford és a Lincoln gigantikus méretű SUV-jaiból alig tudnak annyit gyártani, amennyire a piacon igény lenne.
Skizofrén egy autó ez a svéd divatterepjáró. Ha kell, teljesen hangtalanul és kristálytisztán halad, ha pedig megtiporjuk a gázpedált, akkor beleprésel az ülésbe és nyakizmokat szaggat. És mindvégig elhiteti velünk, hogy éppen egy skandináv nappaliban ejtőzünk.
Életciklusa végéhez közelít a bajor márka népszerű divatterepjárója, mely a generációváltás előtt gyorsan átesett még egy erősítő kúrán.
A VW konszernhez tartozó márka újdonsága egy kompakt crossover, ami elsőként Genfben lesz megtekinthető.
Ez a négykerekű fenevad nem rejti véka alá a tudását: az extrán kiszélesített karosszéria mögött valódi versenytechnika lapul.
Ennek a kékvérű négykerekűnek a platóján vélhetően egy betonkeverő és egy talicska könnyen szállítható lenne. A célközönség viszont valószínűleg inkább vadászatokhoz használná a gépet.
Az amerikai Jeep sosem csinált unalmas autókat, de volt egy-két mellényúlásuk. A legelső Compass pont ilyen volt, fájt ránézni is. Most külsőre ráncba szedték, a tudásával pedig eddig sem volt gond. A kérdés mára csak az maradt, van-e helye a divatterepjárók közt egy ilyen konstrukciónak.
A japán gyártó ezúttal high-tech orgiával társította a futurisztikus designt. Mutatjuk a végeredményt.
Hamarosan teljesen meg fog újulni a stuttgarti márka legnagyobb divatterepjárója. A prototípusokat már javában tesztelik.
Ha alapvetően tetszik a GLA, de kicsit nagyobb autóra vágynánk, akkor hamarosan itt a nekünk szánt új csillagos modell.
A Ferrari hamarosan választ fog adni a Lamborghini Urusra, vagyis érkezőben a márka első SUV modellje.