#Sziget






Visszatértek a Szigetre a magyarok – ilyen volt a fesztivál 2018-ban
 

Visszatértek a Szigetre a magyarok – ilyen volt a fesztivál 2018-ban

Két napja ért véget az idei Sziget Fesztivál, Magyarország, sőt a régió egyik legjelentősebb kulturális fenoménja, kulturális brandje, legerősebb könnyűkulturális és turisztikai vállalkozása – ilyenkor szokásos az esemény és a termék súlyának, történetének, kontextusának, miegymásnak megfelelően értékelni, hogy mi merre mennyi. Íme, a hvg.hu idei megfejtése!

Németh Róbert Németh Róbert

Látogatócsúcsot döntött a Sziget
 

Látogatócsúcsot döntött a Sziget

Az eddigi látogatócsúcs a 2016-os 496 ezer volt, tavaly mintegy 450 ezren jöttek el a 26. Szigetre. Idén a szombati (a fő fellépő a Mumford & Sons volt), a vasárnapi (Dua Lipa) és a hétfői (Kygo) nap is telt házas volt, és elképzelhető, hogy a keddi zárónap vége felé is kitehetik a "megtelt" táblát.

MTI MTI












Fesztiválkaják: nagyon a látványra mennek
 

Fesztiválkaják: nagyon a látványra mennek

Egy zenei fesztiválra nyilván nem a kulináris kielégülés miatt megyünk, de azért nem árt néha jót enni, nemcsak jót inni. Megnéztük, mit kínál ebben a témakörben a Sziget, utánajártunk annak is, milyen ételek után nyúlnak először a magyarok és a külföldiek, és kikértük néhány gasztroprofi véleményét úgy általában a fesztiválkaják minőségéről.

Czeglédi Fanni Czeglédi Fanni