Csehszlovák luxus: fedélzeti telefonos, kék villogós V8-as Tatra vár új gazdára
Abszolút egyedi hangulattal támad ez a 4,4 literes léghűtéses farmotorral szerelt patinás luxusautó.
Abszolút egyedi hangulattal támad ez a 4,4 literes léghűtéses farmotorral szerelt patinás luxusautó.
Egyetlen egyszerű ábra, melynek láttán 90 éve és ma is mindenki egyből megérti az aerodinamika lényegét.
Mivel csehek csinálják, még a reklámjának is megvan a szokásos bája.
A turisták által közkedvelt tengerparti spanyol városban többek közt a benzingőz rajongók is megtalálhatják a számításukat.
A teherautósoknak is megvannak a maguk extrém sportágai.
Pedig volt ilyen, csak nem húzta sokáig. És tudta, hogy ekkor startolt el a 311-es Wartburg?
A cseh haszongépjármű-márka sokfajta megrendelésnek tesz eleget, most például egy akár 86 tonna teherbírású és nyolctengelyes szállítójárművet épített egy német vállalatnak.
Először ment át villamos hétfő délelőtt a budapesti Rákóczi hídon. Egy Tatra típusú szerelvény, egy Combino és egy teherkocsi gördült végig először a vadonatúj pályán. A villamosok a Közvágóhídtól elmentek a Budafoki útig, majd vissza.
Huszonöt százalékos létszámleépítést jelentett be a Tatra cseh teherautógyár a megrendelések visszaesésére hivatkozva. A cégnél még októberben elbocsátanak 530 embert, novemberben áttérnek a négynapos munkahétre, és az év végére 2200-re csökkentik az alkalmazotti létszámot.