Csak egy évig akar a Twitter élén maradni Elon Musk
A világ egykor leggazdagabb embere csaknem 2 milliárd dollárt ajánlott fel jótékony célra.
A világ egykor leggazdagabb embere csaknem 2 milliárd dollárt ajánlott fel jótékony célra.
A Mustang Mach-E Európában nem lesz olcsóbb, és a Volkswagen háza táján sem várható árcsökkentés.
Az amerikai villanyautó gyártók a jelek szerint egymás után mérséklik az áraikat.
A legfrissebb adatok szerint mostanság a Tesla Model Y a legnagyobb mennyiségben értékesített új autó az öreg kontinensen.
A hatóság szerint a szoftver engedte, hogy a Teslák átlépjék a sebességhatárt, vagy hogy kiszámíthatatlan módon hajtsanak bele kereszteződésekbe.
Elon Musk határozottan nem szereti a szakszervezeteket.
Az eset, ami az Egyesült Államokban történt, nagy visszhangot kapott.
A SpaceX által útnak indított Tesla Roadster már öt éve szeli a kilométereket a Naprendszerben. Ha a számítások helyesek, már 4 milliárd kilométert tett meg.
Egy kiszivárgott videó szerint a manővert aTesla texasi gigagyárában próbálgatták.
A milliárdos 2018-ban arról tett ki bejegyzést, hogy fontolgatja az e-autós cége kivásárlását. Erre megvadultak a részvények, a vásárlásból nem lett semmi, de a vállalat befektetői óriási anyagi károkat szenvedtek el.
Azt ellenőrzik, hogy a Tesla által használt önvezető funkciók nem keltenek-e hamis biztonságérzetet a sofőrökben.
Néhány éve ezt sokan elképzelhetetlennek tartották volna.
A Tesla és a Lucid Air példáját követve most a Ford is jelentősen csökkentette elektromos modelljének árát.
Elon Musk becsült vagyona a Forbes valós idejű adatbázisa szerint egy nap alatt 11,2 milliárd dollárral nőtt, így 181 milliárdja van. De még mindig nem ő a világ leggazdagabb embere.
A médiában is többször felbukkant német Tesla-tulajdonos, aki közel kétmillió kilométernél jár a kocsijával, de csalódott a márkában és Elon Muskban.
Musk egy olyan perben kell hogy tanúskodjon, amelyet befektetők indítottak, akik azt állítják, hogy a Tesla 2018-as magánkézbe kerülésének tervei miatt dollármilliárdokat veszítettek.
A prémium kategóriás személyautók hazai piacán más erőviszonyok uralkodnak, mint a globális piacon.
Nem csak Magyarországon, szinte mindenhol mérsékelte a gyártó az árakat.
A kocsi 76 métert zuhant, csodával határos módon az utasai életben maradtak.
A cég az évtized végére a legnagyobb autógyártó akar lenni, amihez szükség van még néhány gyártóhelyre.