A Tesla Model 3 riválisa a Toyota új villanyautója
Megérkezett a bZ termékcsalád második modellje, a bZ3.
Megérkezett a bZ termékcsalád második modellje, a bZ3.
Bal kéz a csapott kormányon, jobb tenyér a kézi váltó rideg golyóbisán, mögöttünk ordít a kompresszoros V6, az erő pedig csak és kizárólag a hátsó Eagle F1-eseket gyötri. Kipróbáltuk a Lotus utolsó benzines modelljét, a vadonatúj Emirát, ami után már 600-2000 lovas elektromos szörnyetegek jönnek.
Idén 9,7 millió autót akartak legyártani, viszont ennél jóval kevesebb jön csak össze.
Kipróbáltuk a japán gyártó elsőként ötödik generációs hibrid hajtással felvértezett modelljét, az elmúlt évtizedekben már több mint 50 millió példányban értékesített Toyota Corolla vadonatúj szabadidő-autó változatát. A zöld rendszámos plugin technika nélkül is meglepően keveset fogyasztó Corolla Crosst.
A legjobban felszerelt összkerekes kivitel ára alulról súrolja a 17 millió forintot.
Hogy kerül az ötlet a tervezőasztalra, mi az, amiből aztán új modellt fejlesztenek, kik és hogyan tesztelik le ezeket, míg végül a vásárlókhoz jutnak? Podcastunkban a Toyota jelenéről és jövőjéről Varga Zsombor PR-menedzserrel beszélgettünk.
A komoly teljesítményű 4 hengeres motorral szerelt sportkocsi ára éppen csak 40 millió forint alatt maradt.
A Camryt és a RAV4-et építő Toyota szentpétervári üzemben lassan fél éve nem készültek autók, és a döntés szerint többé már nem is fognak.
Az üzemanyagcellás iX5 Hydrogen gyártása az év végén kezdődik meg.
Az amerikai kormányzat is komoly kedvezményeket kínál azoknak a cégeknek, amelyek az elektromobilitásba fektetnek.
Itt a megoldás azok számára, akik az alapmodell csomagtartóját nem találják elég nagynak.
A Highlander csúcsmodelljét mostantól egy új benzines erőforrás mozgatja.
A probléma a tisztán elektromos járműveket érinti.
A fekete GR Yaris-szal eddig alig több mint 10 ezer kilométert tettek csak meg.
A Toyota RAV4 már felülmúlja a Corollát, bizonyítva azt is, hogy a szabadidő-autóké a mostani korszak az autóiparban.
A Toyota prémium márkájától érkezett két szabadidő-autó közös vonása a zöld rendszám, ettől függetlenül "személyükben" két egymástól igencsak eltérő karakterhez van szerencsénk.
A teljesen új Sequoia csúcsnyomatéka megközelíti a 800 Nm-t, így aztán nem csoda, hogy akár 4,3 tonnát is vontathatunk vele.
Legalábbis a Toyota most egy ilyen megoldást is kifejlesztett, ami lényegesen könnyebbé teheti a hidrogénüzemű autók használatát is.
Napjaink hatalmas és nehéz új személyautói sok mindenről szólnak, csak éppen a vezetési élményről nem. A Toyota újdonsága azonban pontosan ez utóbbira fókuszál, ennek jegyében pedig alacsony, könnyű, és ezek miatt nem is kell faragatlanul erősnek lennie.
A Lexus méretes szabadidő-autójának új generációja háromféle hajtáslánccal érhető el.