A Maserati lecsapja szupersportkocsija tetejét
Már nem kell sokat várnunk a 630 lóerős MC20 Spider hivatalos leleplezésére.
Már nem kell sokat várnunk a 630 lóerős MC20 Spider hivatalos leleplezésére.
Kár, hogy a CO2-kvóta miatt Európában nem lesz kapható a biturbó V6-os újdonság.
A hibrid hajtásláncú olasz újdonság tetejének lenyitása mindössze 14 másodpercnyi időt vesz igénybe.
Az első hivatalos kedvcsináló fotón az újdonság frontrésze vehető szemügyre.
A hangtalan suhanástól kezdve a normál közúti poroszkoláson át egészen a versenypályás üvöltő száguldásig. Az akár zöld rendszámozható legújabb Ferrari egy nagyon picit megmenti a világot, miközben kaján vigyorral az arcán pusztítja a táltosbenzint és a finom gumikat.
A magas vételár mögött egy középmotoros különleges Clio V6 áll.
Hamarosan megérkezhetnek a kereskedésekbe a Nissan Z első példányai.
Ez a különleges Chevy Colorado közel 2,5-szer nagyobb teljesítményű a legerősebb gyári kivitelnél.
Megérkezett a Ford népszerű pickupjának terepjárósan sportosra hangolt csúcsmodellje.
A Purosangue egyik példányát a jelek szerint a gyártósoron kapták lencsevégre.
Feszült érdeklődéssel vegyülő rémült tekintetek övezték utunkat bármerre jártunk, főleg akkor, amikor lelőtt biturbó V6 mellett, néma csendben elektromosan gurultunk a jenki nagyvassal. Az F-150 nagyon más, mint bármi, amit mifelénk Európában személyautó címszó alatt kapni lehet.
Megérkezett a Bronco extrém jó terepjáró képességű új változata.
A 3,5 literes biturbó V6-os erőforrásban a jelek szerint sikerült még találni jó néhány eddig szunnyadó lóerőt.
Itt a megoldás azok számára, akik a 296 GTB-t esetleg túl szerény teljesítményűnek találják.
Világmegváltást senki sem remélhet az új Noble-től, remek vezetési élményt viszont annál inkább.
A 90-es évek elején nem létezett ennél nagyobb végsebességre képes sorozatgyártású szupersportautó.
A Genesis G90 nagyobb kivitelének hossza megközelíti az 5,5 métert.
A belépőszintű modellben egy 286 lóerős 3 literes dízelmotor található.
Ezzel az egyedi formatervű olasz sportkocsival a világ bármely pontján villámgyorsan az érdeklődés középpontjába lehet kerülni.
Jobb későn, mint soha, avagy 3 évvel a leleplezés után a megrendelők átvehették az első GT-R50-eseket.