Megnéztük a Formula E orvosi autóját, amit villany helyett még biturbó V6 hajt
Mutatjuk az elektromos Formula–1-nek is nevezett versenysorozat Porsche gyártmányú kiszolgálójárműveit.
Mutatjuk az elektromos Formula–1-nek is nevezett versenysorozat Porsche gyártmányú kiszolgálójárműveit.
A Cayenne S nagyobb és erősebb motorral támad, a zöld rendszámos hibridnek pedig nemcsak a teljesítménye, az elektromos hatótávja is nőtt. Testközelből ismerkedtünk meg a bestseller sportterepjáró megújult változataival.
Két limitált szériás Quadrifoglio modellel rukkolt elő a Stellantis csoport olasz márkája.
6 évvel a debütálását követően felfrissült az amerikai gyártó legendás terepjárója, a Wrangler.
A Hyundai prémiummárkájaként jegyzett Genesis egy izgalmas új modellel rukkolt elő.
Ez esetben csak a fényezés annyiba kerül, mint egy komplett Ford Puma ST.
Itt a megoldás azok számára, akik kevésnek találják a hibrid olasz sportkocsi 830 lóerejét.
Az 1000 lóerőnél erősebb sportkocsiból nyitható tetejű és csak versenypályán használható változat is érkezik.
Felfrissített designnal és modernizált technikával támad a ráncfelvarrt Volkswagen Touareg.
Megérkezett a VW Atlas legfrissebb verziója, mely immár csak és kizárólag 4 hengeres motorokkal kapható.
A dél-koreai újdonság 10 centiméterrel hosszabb a Mercedes E-osztálynál.
A japán gyártó leleplezte népszerű sportkocsija legújabb változatát.
Az alaphelyzetben sem éppen gyenge MC20 a jelek szerint egyre népszerűbb a tuningcégek körében.
A koreai gyártó vezetési élményre hangolt szedánja látványos limitált szériával távozik a piacról.
A modern és retró stílusjegyeket egyaránt felvonultató Giulia SWB Zagatóval a legfőbb probléma, hogy egyetlen példány készült belőle.
A Ford GT eddigi legextrémebb verziója több mint 800 lóerős teljesítményt szabadít rá az aszfaltra.
A Nissan GT-R motorjával szerelt újdonság alig több mint 2 másodperc alatt gyorsul fel 0-ról 100 km/h-ra.
Megérkezett az újgenerációs Ranger Raptor, mely olyan masszív és szívós lett, hogy csak helyet kell foglalni benne és lényegében indulhatunk is vele egy Baja versenyen. V6-os benzinmotor, mindent elviselő okos Fox futómű, komoly terepgumik - az ausztrál fejlesztők nem viccelnek.
Íme a megoldás azoknak, akik az MC20 gyári alapváltozatát esetleg egy kicsit unalmasnak találják.
A dél-koreai gyártó újdonsága méret tekintetében valahova a Mercedes E-osztály és S-osztály közé ékelődik be.