765 millió forintot kérnek ezért a BMW-ért, nem véletlenül
Ebből a típusból alig több mint 250 példány készült az 50-es évek második felében.
Ebből a típusból alig több mint 250 példány készült az 50-es évek második felében.
A szupersportos luxusterepjáró bőven 5 másodperc alatt katapultál 0-ról 100 km/h-ra.
Az F-Type csúcsmodelljének tuningváltozata minden korábbinál jobban gyorsul.
Itt a megoldás azoknak, akik kevésnek találják az alapmodell 550 lóerejét.
A 70-es években nem nagyon létezett ennél fejlettebb, ennél nagyobb luxust kínáló szedán a piacon.
Ilyen az, amikor kivételesen nem a hatalmas könnyűfém felni és a látványos fényezés határoz meg egy sportkocsit.
A modernizált csúcsmodell kevesebb, mint 4 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra.
A mindössze 50 példányban gyártandó különleges terepjárónak alaposan megkérik az árát.
Mutatjuk, hogy hogyan nézne ki a napokban debütált új luxus SUV sportváltozata.
A 2+2 üléses új roadster legerősebb változata 585 lóerős teljesítményt szabadít rá az aszfaltra.
Az ötödik generációs modell arra hivatott, hogy új mérce legyen a luxuskategóriás SUV-ok között.
Érkezőben a megoldás azok számára, akik a jelenlegi S580-at gyengének tartják.
Nem mai a technika, de a 3,5 literes V8-as motorban rejlő lehetőségeket ma sem szabad alábecsülni.
31 év alatt mindössze 45 ezer kilométert tettek meg ezzel a biturbó motorral felvértezett olasz sportkocsival.
Az újdonság 0-100-as szintideje 0,6 másodperccel javult.
Az amerikai terepjáró plugin hibrid hajtáslánca mintegy 40 kilométeres villanyhatótávot tesz lehetővé.
Az 5,24 méter hosszú fullextrás SUV-ból mindössze 100 példány fog készülni.
Szupersportkocsikat megszégyenítő teljesítményt kapott a stuttgarti gyártó méretes szedánja.
Ezúttal nincs semmilyen elektronikus sebességkorlátozás, így az Autobahnon bőven 300 fölé gyorsíthatunk.
Ennek az X5-ösnek lényegében meg sem kottyan, ha egy kisebbfajta hadsereg támad rá.