szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A 400 lóerős V8-as motorral szerelt sportszedán az ezredfordulón látta meg a napvilágot.

A BMW 1998 elején a Genfi Autószalonon tárta először a nagyközönség elé az E39-as sorozatú 5-ös modellből készített sportos csúcsmodellt, a harmadik generációs M5-öt. És most ebből a szériából bukkant fel egy nagyon megkímélt állapotú és éppen új gazdára váró példány.

Classicdriver
Classicdriver

A sötétzöld fényezésű, világosbarna belsejű szedán 2000-ben hagyta el a gyártósort és azóta kevesebb mint 46 ezer kilométert tettek meg vele.

Classicdriver
Classicdriver

A jelenleg az Egyesült Államokban állomásozó BMW M5 árával kapcsolatban csak a komoly érdeklődőknek nyilatkozik az eladó.

Classicdriver
Classicdriver

Az 1998 és 2003 között 20 482 példányban gyártott E39-es M5-ös orrában egy 4,9 literes V8-as szívó benzinmotor található, mely egy hatfokozatú kéziváltón keresztül juttatja el kereken 400 lóerős teljesítményét, illetve 500 Nm-es nyomatékát a hátsó kerekekre.

Classicdriver
Classicdriver
Classicdriver

A 18 colos kerekekkel szerelt, 1,8 tonna tömegű BMW M5 5,3 másodperc alatt gyorsul fel állóhelyzetből 100-as tempóra, elektronikusan korlátozott végsebessége 250 km/h.

Classicdriver

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!