Teljesen más autó lesz az új VW ID.4, mint a korábbi
A jelenlegi modell a negyedik legnépszerűbb villanyautó Európában.
A jelenlegi modell a negyedik legnépszerűbb villanyautó Európában.
Bár sem a külseje, sem a belseje alapján nem igazán sejthető, az új Ford Explorer tulajdonképpen nem más, mint egy álruhás Volkswagen ID.4. Egy 340 lóerős összkerekes és nagy aksis példányt fogtunk vallatóra.
Állami támogatás hiányában már nem olyan vonzók a lokálisan zéró emissziós modellek, mint korábban.
A kupés hangulatú elektromos szabadidő-autó új változata 41 lóerősebb az elődjénél.
Szemrevaló formaterv, egyedi hangulatú utastér, high-tech kijelzővarázslat, korrekt hatótáv és relatíve kedvező ár. Felettébb ígéretesnek tűnik a BYD tisztán elektromos kompakt SUV-ja, az Atto 3, de vajon akadnak-e hátulütői?
2024-től a vásárlók már nem találnak belső égésű motoros modelleket a VW norvégiai kínálatában.
A Volkswagen ID.4 átlagos hatótávja mintegy 400 kilométer magasságában alakult.
A skandináv országban az új személyautók piacán már 80 százalék fölé emelkedett a tisztán elektromos modellek részesedése.
A Volkswagen kedvcsináló részletfotókon mutatta meg először az ID.7 legsportosabb kivitelét.
A komoly terepgumikkal felvértezett újdonsággal hangtalanul lehet legyűrni a legkomolyabb terepakadályokat is.
Jelen tesztalanyunk maximálisan megfelel a kor kívánalmainak: tisztán elektromos hajtású és a szabadidő-autók ligájában focizik. Extra fűszer a duplamotoros összkerék-hajtás és a sportosan kupés hangvétel, de vajon mire képes a gyakorlatban a legerősebb ID.5?
Az Enyaq iV nem csak jobban mutat ily módon, hanem a viselkedése is dinamikusabb vált.
A német gyártó hazai kínálata négy új tisztán elektromos modellel bővült.
A népszerű kompaktra mostanság közel 20 hónapos szállítási határidőt vállal a VW.
A technika mindhárom esetben ugyanaz, azonban a körítés annyira eltérő, hogy laikusként akár teljesen önálló modellnek is tekinthető a Q4 e-tron, az Enyaq iV, illetve az ID.4. Melyik miben jobb, miben gyengébb? Jövünk a részletekkel!
A sportos sziluettel rendelkező wolfsburgi elektromos SUV még idén bemutatkozhat.
Nem gyorsul úgy, mint egy Tesla, talán nem is olyan futurisztikus, mint akár egy Nissan Ariya, de összességben jól lőtték be a németek, milyen elektromos autó kellhet alapvetően az embereknek.
A dobogóra két Volkswagen és egy Tesla gurulhat fel.
Az USA-ban befejeződött a Volkswagen Passat gyártása, a szedánt kivezetik az amerikai autópiacról.
A Volkswagen egyik vezető tisztségviselője egy interjúban elismerte, hogy a nemrég bemutatott teljesen elektromos ID.4, amely a gyártó első teljesen globális piacra szánt elektromos SUV-ja, még korántsem nyereséges.