A Volkswagen fennállása óta először zárhat be üzemeket Németországban
A Volkswagen a költségcsökkentés jegyében előre nem tervezett gyárbezárásokat fontolgat hazai piacon.
A Volkswagen a költségcsökkentés jegyében előre nem tervezett gyárbezárásokat fontolgat hazai piacon.
A világ egyik legsikeresebb autójának jövőjét is befolyásolja az autóipar átalakulása.
Ahogyan a hagyományos Volkswagenek közt a Tiguannak, úgy az elektromos modellek közt az ID.4-nek szánja a márka azt a szerepet, hogy világszinten a legnépszerűbb autója legyen.
A pénteki műszakzárás után egy darabig nem dolgoznak tovább a Volkswagen-gyárakban.
Sok vizsgálat és jogi eljárás van még folyamatban a dízelbotránnyal kapcsolatban, legalább az ügyvédek és a tanácsadók biztosan örülhetnek.
Az autógyáróriás felügyelőbizottságának felét a munkavállalók adják, és ők nem akarják elkótyavetyélni a motorgyárat.
Az ügyészség szerint bizonyítható, hogy Martin Winterkorn tudott a csalásokról.
Az Egyesült Államokkal ellentétben Németországban nem kell büntetést fizetnie a Volkswagen-csoportnak, amiért a károsanyag-kibocsátási adatokat meghamisító szoftverrel szerelt fel több mint 10 millió dízelmotort.
Sokat kellett rá várni, de 500 lóerős lett.
Óriási károkat okozhat a vámháború.
A VW éppen mostanság indítja világhódító útjára az Arteont, melyből hamarosan egy újabb változat is érkezhet.
Visszaestek a német autógyárak amerikai dízel eladásai.
Varga Mihály szerint a VW-botrány mellett a kínai gazdaság lassulása is aggodalomra adhat okot, ennek ellenére optimista a magyar gazdaság jövőjét illetően.
Tudta, hogy a Novartis, a Samsung, a Volkswagen vagy a Roche mai napig az alapító családok tulajdonában van? Bemutatjuk a legnagyobb világmárkákat, amelyeknél az örökösök beleszülettek a tutiba.
A hárommilliós eladási számért kel birokra egymással a General Motors és a Volkswagen az idén Kínában.