Tényleg traffipax is lett több matrica-ellenőrző kapuból? Tisztázták a kérdést
Olyan kapuknál bukkantak fel „gyanús” táblák, ahol eddig nem voltak.
Olyan kapuknál bukkantak fel „gyanús” táblák, ahol eddig nem voltak.
A hatóság szerint önmagában az, hogy bekameráznak egy útszakaszt, még nem szünteti meg a problémát.
A Véda-rendszer bírságbevételeinek drasztikus csökkenését csak részben magyarázza koronavírus-járvány miatti forgalomkiesés.
Nem értékelte a spanyol rendőrség a sofőr szellemi erőfeszítéseit.
Ez a szám leginkább mégis a gyorshajtásokból jön össze.
Megkérdeztük a minisztériumot, hogyan gondolja ezt a leállósávban autózást?
Az átlagsebességet fogják mérni a traffipaxok, így nem lesz elég lelassítani a kamerákhoz közeledve.
A fixen telepített és a mozgatható traffipaxoknál is sok meghibásodás történt, a garancia viszont idén már lejár.
Attól már egyáltalán nem kell tartanunk, hogy egy Traffipax készít rólunk gyorshajtásos fényképet. Eláruljuk, hogy miért nem.
160 változtatható helyű és 365 fix telepítésű kamera figyel szerte az országban.
Dolgozik a VÉDA-rendszer, 190 ezer autóst büntettek meg csak idén az első fél évben ezen keresztül.
Csak az elmúlt pár hónapban egy halálos baleset és egy súlyos sérüléssel járó baleset történt Óbudán utcai versenyzés miatt.
A 14 milliárd forintból kialakított rendszertől elvárták, hogy csökkentse a személyi sérüléssel járó balesetek számát. Nem ez történt.
Az új VÉDA-rendszer, úgy tűnik, beváltja a hozzá fűzött reményeket.
Kevesebb halálos baleset történt Magyarországon a második negyedévben, mint a múlt év hasonló időszakában – derült ki a tavalyi és az idei adatok összehasonlításából.
Biztonsági öv nélkül vagy leállósávban autózókat, piroson áthajtókat is kiszúrt a VÉDA, de az abszolút sláger a gyorshajtás. A büntetések összege lassan eléri az egymilliárd forintot.
Totális akcióba küldi a rendőrség valamennyi mobil sebességellenőrző-készülékét csütörtökön. 874 helyen fognak mérni.
Egy nap - öt hír, amiről mindenki beszél: alig egy év után kimúlt a vasárnapi boltzár; Harkány egy újabb Kiss László-ügy helyszíne lett; a Kúria a földmutyit támadó Kishantosnak adott igazat; a magyar demokrácia állapota a bolgárénál is rosszabb minősítést kapott; Kiderült, mit látnak a rendőrök, amikor áthajtunk az új szupertraffipax alatt; és hogy milyen az, amikor egy hiúz és egy farkas találkozik itt a szomszédban.
A VÉDA-rendszerről már szinte mindent tudni és látni lehet, az azonban eddig nem volt ismert, hogy milyen szoftveres háttér is van az automata közúti halálcsillag mögött.