Dolgozóinak ötödét kirúgja a Yahoo
Folytatódik a techcégek vesszőfutása.
Sikertörténet abból az időből, amikor még olyan kicsi volt a világháló, hogy kézzel lehetett rendszerezni.
Gazdát cserél a pénzben kifejezve nem túl értékes, de kultikusnak számító blogplatform, a Tumblr.
Megelégelték a mobilszolgáltatók, hogy a Google és a Yahoo felmarkolják az online hirdetési bevételek nagy részét ezért hadat üzentek a digitális média cégeknek egy olyan szoftverrel, ami blokkolja a honlapokon és alkalmazásokban megjelenő reklámokat.
Több mint két évig nem volt a Yahoo oldalainak több látogatója az Egyesült Államokban, mint a Google-birodalomnak.
Az elmúlt években a vezetők váltogatásával keltett figyelmet az egykor szebb napokat is megélt internetes cég. Most a logóját cseréli le, ami a társaság irányításában tapasztalható változás szimbóluma lehet.
A Flickr ott helyezte el fejlesztőknek szóló álláshirdetését, ahol minden valószínűséggel csak ők fogják keresni.
Miután a Yahoo! bejelentette a Tumblr felvásárlását, sokan a mikroblog-szolgáltatáson lévő rengeteg pornográf tartalom miatt kezdtek el aggódni. Nyugalom, minden marad a régiben.
Mihelyst kiderült, hogy a Yahoo! megveszi a Tumblrt, a WordPressnél jelentős mértékben megugrott az tumblres blogjukat átköltöztetők száma.
Agresszív üzemmódba kapcsolt a Yahoo!, a Tumblr felvásárlása mellett bejelentették az alaposan megújult Flickr-t, ahol ezután közel 1 terabájtnyi ingyenes hely áll majd a felhasználók rendelkezésére. Az átlagfelhasználók számára ez tulajdonképpen beláthatatlan, de még a profi fotósoknak is bőséges.
A webszféra újabb milliárd dolláros üzletét az év második felében zárul majd le. A Yahoo! azt ígéri: semmit nem forgatnak majd fel.