Ha bosszantják a reklámok a YouTube-on, van egy rossz hírünk: még idegesítőbbek lesznek
Újfajta reklámelhelyezési gyakorlat jön a YouTube-ra, a létező legbosszantóbb pillanatban fogják félbeszakítani a tartalmat.
Újfajta reklámelhelyezési gyakorlat jön a YouTube-ra, a létező legbosszantóbb pillanatban fogják félbeszakítani a tartalmat.
Változtat a YouTube, hamarosan már nem lehet majd kulcspillanatokat kettévágni reklámblokkokkal.
Irreálisan hosszú reklámblokkok bukkantak fel a YouTube-videók előtt egyeseknél, de van egy lehetséges magyarázat a jelenségre.
Tesztelni kezdett a YouTube egy olyan előfizetési csomagot, amely lényegesen kevesebbe kerül, mint a sima, de csak a reklámok számát csökkenti. Az ötlet nem új, de a jelek szerint komolyan mérlegeli a cég a bevezetését.
Viszlát, visszaszámláló – a jelek szerint azzal kísérletezik a YouTube, hogy nem jeleníti meg a visszaszámlálást a reklámok alatt. Több módszert is tesztelnek, de az közös, hogy a felhasználó nem tudja, mikor ugorhatja át a hirdetést.
Már a videók szüneteltetésekor is meg fognak jelenni a reklámok a YouTube-on, az újítás egyre több felhasználónál jelenik meg.
Úgy tűnik, hallgat a felhasználók panaszaira a YouTube, és egy újonnan bevezetett reklámfelület esetében már olyan gyakorlatot alkalmaz, ami kevésbé zavarhatja a nézőket az élő közvetítések alatt.
Úgy tűnik, egy módszerrel sikerrel kijátszható minden reklámblokkoló a YouTube-on, és már teszteli is azt a Google.
A videó részeivé válhatnak a YouTube-reklámok a jövőben, így a blokkolók nem tudják majd megkülönböztetni, mi a tartalom, és mi a hirdetés. Az újítást már tesztelik.
Van reklámblokkoló? Akkor nincs videó. Akár ezt is kommunikálhatja passzív-agresszív módon a YouTube, amikor újfent azonnal a videó végére ugrik minden indításnál.
Még nincs minden teletömve hirdetésekkel. A YouTube-nál sikeresnek ítélték a videók megállításakor megjelenő reklámok tesztjét a Google-nél, így hamarosan újabb helyen jelenhetnek meg a hirdetések a YouTube-on.
A mobilos reklámblokkolókra is lecsap a YouTube, több problémába is ütközhetnek ezentúl azok, akik így kerülnék meg a platformon futó reklámokat.
Ezúttal nem egy szándékos lépés, hanem két, több mint százmillió felhasználóval rendelkező reklámblokkoló bővítmény frissítése miatt volt probléma a platform működésével.
Újabb intézkedést próbálgat a YouTube azzal a céllal, hogy rávegye a felhasználókat a reklámblokkolók kikapcsolására, vagy a reklámmentes prémium csomagra történő előfizetésre – és ez most igencsak bosszantó.
A megszokottnál jóval többen távolítják el teljesen számítógépeikről a hirdetések blokkolására szolgáló programokat, miután a YouTube aktívan elkezdte tiltani használatukat.
Rövidesen már minden felhasználónál megjelenhet a YouTube egyik újítása, melynek bizonyára senki sem fog örülni: reklámblokkoló használatával nem fognak elindulni a videók.
A hosszabb videókat hamarosan ritkábban szakítják félbe hirdetésekkel a YouTube-on, ugyanakkor ezek a hirdetési blokkok hosszabbak lesznek.
Kisebb és áttetszőbb, azaz kevésbé észrevehető lesz a reklámok átugrására szolgáló gomb a YouTube-on.
Tovább próbálkozik a reklámblokkoló-blokkolással a YouTube, a legújabb megközelítés meghatározott számú videók megtekintése után tiltja le azokat, akik valamilyen programmal letiltják a reklámok megjelenítését.
Két új hirdetéstípust vezet be a YouTube, még a videók szüneteltetésekor is hirdetésekkel találkozhatunk majd.