Ön kivel repülne? Ezek a legnépszerűbb légitársaságok a Facebookon
A KLM központi oldala vezeti a légitársaságok népszerűségi listáját Facebookon, de mindent összeadva a Turkish rendelkezik a legtöbb lájkolóval.
A KLM központi oldala vezeti a légitársaságok népszerűségi listáját Facebookon, de mindent összeadva a Turkish rendelkezik a legtöbb lájkolóval.
A Ryanair vezetője hatalmas újdonságként próbálta felvezetni a Google-partnerséget, de mint kiderült, csupán arról van szó, hogy a fapados légitársaság ezentúl a Google Flight Search repülőjegy-kereső szolgáltatásban is elérhetővé teszi árait.
Egy egyelőre nem publikus projekt keretében a Google a Ryanairrel közösen azon dolgozik, hogy teljesen megreformálják annak módját, ahogy repülőjegyeket keresünk és vásárlunk.
Egy vadonatúj szolgáltatásnak köszönhetően pillanatok alatt megtalálhatók és megvásárolhatók a legolcsóbb repülőjegyek.
A holland királyi légitársaság egy iPad-alkalmazást adott ki, amellyel olyan szolgáltatások érhetők el, mint utazási tippek, foglalás, check-in, papírmentes beszállókártya és üléskiválasztás.
Új-Zélandon szállt le nemzetközi debütálása alkalmából a Boeing új Dreamliner gépe. Fotó is van róla.
Miután az FAA újraírta a szabályokat az amerikai légitársaságok számára, az Európai Repülésbiztonsági Ügynökség is enyhített a korábbi szigorú szabályokon. Két légitársaság pedig már ennek megfelelően jár el.
Local Eyes néven új Twitter-csatornát indított a KLM. A légitársaság célja a járataival elérhető desztinációk bemutatása, de nem központilag, hanem egy-egy helyi alkalmazottjának szemével.
Az Egyesül Államok egyik legfontosabb saját ünnepe a hálaadás, Ahogy karácsony idején, így ezen a napon is sokan látogatják meg családjukat és barátaikat. Ezt örökítette meg a FlighRadar szolgáltatás adatait november 27-én hajnali 2 órától este 10 óráig rögzítve egy YouTube-felhasználó. A hálaadás légi forgalma két percben.
A KLM új DreamCatcher programja olyan népszerű szolgáltatások adatait rendezi az utasok igényeinek megfelelően, mint a Trip Advisor, Yelp.com, Google, Wikipedia, Facebook, YouTube, Muselia, Last FM vagy a Flickr.
Az utasok harmada szerint a mobil a legfontosabb eszköz, amit magukkal visznek a fedélzetre – derül ki a British Airways által készített kutatásból. A felmérésben azt is vizsgálták, hogy milyen alkalmazásokat használnak a légi utasok.
A digitális hirdetőtábla mellett más módon is alkalmazza a technológiában rejlő lehetőségeket a British Airways legújabb köztéri plakátja. Remek ötlet mellé hasonló megvalósítás társul.
A GE ipari internettel foglalkozó közelmúltbéli jelentésének egyik legfuturisztikusabb fejezete a viselhető számítógépek munkahelyi alkalmazásának lehetőségeit tárgyalja. Az ott felvázolt jövő azonban ma már egyre kevésbé tűnik különlegesnek vagy szokatlannak.
Elsőként hozott létre műhamufelhőt az easyJet, az Airbus és a Nicarnia Aviation, hogy a közösen fejlesztett AVOID szenzorukat repülés közben bevessék. A hamudetektor tesztje sikeresnek bizonyult, 60 km távolságról is észlelte az 2010-es izlandi vulkáni hamufelhő másolatát. A technológiát, mellyel minimálisra csökkenthették volna a 2010-es légtérzárlatot, 2014 végén már saját flottáján is használná az easyJet.
A Wizz Air androidos alkalmazása hasonló funkcionalitást kínál, mint az iPhone-os verzió. Foglalni és becsekkolni is lehet vele.
Az amerikai példát követve az Európai Repülésbiztonsági Ügynökség, az EASA (European Aviation Safety Agency) is részben feloldja a mobil távközlési eszközök repülőgépek fedélzetén történő használatára vonatkozó tilalmakat.
Az SR-72-es pilóta nélküli repülőgép a tervek szerint repülési magasságban képes lesz a hatszoros hangsebesség – óránként 5800 kilométer – elérésére.
Enyhít a repülőn történő eszközhasználat kifejezetten szigorú szabályozásán az illetékes amerikai hatóság. A mobil továbbra is fekete bárány, vagyis inkább már csak szürke.
Két nappal a tervezett előtt eltávolította a foglalásoknál begépelendő, gyakran igen nehezen olvasható reCAPTCHA biztonsági megoldást weboldaláról a Ryanair.
A budapesti repülőtér már egy óra után átállt, ami némi zavart okozott az utastájékoztató rendszerben, plusz egy óra várakozást és bosszúságot az utasoknak.