Állami támogatás nélkül rögtön visszaesnek a konnektoros autók eladásai
Németországban jelentősen csökken a plugin hibridek népszerűsége, a tisztán elektromos autók piaca pedig csak minimálisan növekszik.
Németországban jelentősen csökken a plugin hibridek népszerűsége, a tisztán elektromos autók piaca pedig csak minimálisan növekszik.
A francia gyártó tisztán elektromos hajtású újdonságának hazai alapára minimálisan 15,5 millió forint felett alakul.
A Japán Nippon Paper Industries vegyipari üzletága akkumulátoralkatrész-üzemet épít Vácrátóton.
Csárdi Antal szerint közadat, hogy milyen adókedvezményeket és egyéb juttatásokat nyújt a kormány a kínai vállalatnak.
Félő, hogy egysíkúvá válik a gazdaság, és azt sem garantálja semmi, hogy egy közpénzmilliárdokkal kistafírozott üzem évtizedek múlva is működni fog.
A dokumentum szerint akár 60 ezer köbmétert is fogyaszthat a jövőben a déli ipari park, az önkormányzat által terjesztett röplap szerint azonban még 40 ezret sem fog. A dokumentum mindenesetre eltűnt a kormányhivatal oldaláról.
A jókora akkupakk átrepült egy füves területre, és ott kiégett.
Nem is olyan régen ennyi pénzért még nem szerény teljesítményű tágas családi autót lehetett vásárolni.
Az LMP szerint a kormány áruba bocsátja az ország kincsét „idegen akkumulátorgyártók” vízigényének kielégítésére.
Az új rekordot egy szöges gumikkal felvértezett elektromos Skodával érték el.
Az alacsony légellenállás és a hatékony működésű hajtáslánc a jelek szerint alaposan megteszi a hatását, az Ioniq 6 hatótávjára nem lehet panasz.
Érkezőben az olasz gyártó első plugin hibrid hajtásláncú, zöld rendszámos SUV-ja.
Baloldali, globalista, sorosista, hazaáruló zöld érdekeket szolgálnak az akkumulátorgyár ellen tüntető mikepércsi és debreceni anyukák - állítja a kormánypárti sajtó és a megmondóemberek az elmúlt napokban. Az akkugyár ügye a Fidesz-szavazókat is elérte, a kormány pedig azonnal reagált, mielőtt maguktól arra jutnak, hogy a beruházások nem az ő érdekeiket szolgálják.
A szervezők állítólag nem terveztek ennyi résztvevővel, az országgyűlési képviselők is csak a hátsó bejáraton jutottak be.
A kínai vállalat érkezőben lévő első modellje nem meglepő módon egy elektromos autó.
Az előttünk álló időszakban rengeteg vadonatúj típust tervez piacra dobni a négykarikás német gyártó.
A Mustang Mach-E Európában nem lesz olcsóbb, és a Volkswagen háza táján sem várható árcsökkentés.
Papp László reméli, hogy „a debreceniek is meg fogják érteni, hogy ez a technológia egy haladó technológia, nem kell tőle félni, és abszolút a jövőt jelenti”.
Súlyos vádakat fogalmazott meg egy volt alkalmazott a Facebook (Meta) ellen: mind a Facebook, mind a Messenger alkalmazás a kelleténél jobban lemeríti a telefonok akkumulátorát, és ezzel a vállalatnál is tisztában vannak, mi több, így tesztelnek.
Hogyan lett 2023 egyik legforróbb témája az akkumulátorgyártás Magyarországon? Ha lemaradt, vagy csak többet szeretne tudni, Fülke közéleti podcastunkban mindent összefoglaltunk: megszólalnak az érintettek arról, ami Debrecenben történik jelenleg és ami Gödön történt az elmúlt években, valamint annak is utánajártunk, mik a kormány céljai az akkumulátorgyárakkal.