Gyönyörű fotók készültek a környezeti károkat okozó lítiumbányákról
Tom Hegen német fotós a levegőből készített képeket a chilei lítiumbányászatról.
Tom Hegen német fotós a levegőből készített képeket a chilei lítiumbányászatról.
Folyamatosan kényeztet és lesi minden kívánságunkat. Ügyel arra, hogy semmi se zavarja meg a nyugalmunkat. És egy óvatlan pillanatban nyakcsigolya roppantással kísért agyvelő zsugorítást eszközöl rajtunk. Teszten az iX M60, a a valaha készült legnagyobb nyomatékú BMW.
A több mint 650 lóerős újdonság csúcsmodelljébe 150 kWh kapacitású akkumulátor kerül.
A Czinger második modelljében egy magas fordulatszámú V8-as erőforrás és két villanymotor található.
A három motorral felvértezett újdonság kevesebb mint 2 másodperc alatt lő ki 0-ról 100-ra.
Az elfogások gyorsan végrehajthatók az újdonsággal, az aksi feltöltése viszont kicsit több időt vesz igénybe, mint egy teletankolás.
A Ford prémiummárkája stílusos módon ünnepli meg fennállásának 100. évfordulóját.
Az üzem áramellátásának kialakításában Mészáros Lőrinc cége is részt vesz.
Nagy lehet az akkumulátorgyártó-sűrűség a BMW magyarországi gyára környékén néhány éven belül, ugyanis pár nappal világ legnagyobb akkugyártója, a CATL beruházásának bejelentése után, egy másik kínai szereplő is feltűnt a színen.
A BMW M GmbH nemcsak szupererős benzines autókkal, hanem izgalmasnak ígérkező villanyautókkal is ünnepli fennállásának 50. évfordulóját.
Az elektromos autókba akkumulátorokat gyártó CATL minden idők legnagyobb külföldi befektetését hozza Magyarországra. Cserébe már nemcsak az orosz gáztól, hanem a kínai lítiumtól is függ a magyar gazdaság – írja az e heti HVG.
Alapáron 4 hengert és lágyhibrid technikát virít a sportos kivitelben biturbó 6 hengeres élvezeteket nyújtó Grecale, melynek műszerfalán olyannyira új szelek fújnak, hogy már a mutatós óra sem analóg.
A német gyártó az EQE SUV-nak elsőként az utasterét tárta közszemlére.
A kínai CATL új üzemet épít Debrecenben.
Ki mondta, hogy a Brabus csak a benzinpusztító Mercedesek tuningjához ért?
Megkezdődött az 50 millió forint feletti alapárú EQS SUV hazai forgalmazása.
Az új rendszer egy környezetbarát alternatíva lehet, noha a csekély teljesítménye miatt ez csak egy bizonyos fokig tűnhet működőképesnek.
Eddig még egyetlen sorozatgyártású elektromos autó sem ért körbe olyan gyorsan a Nordschleifén, mint a Taycan Turbo S.
Az iPhone-ok egy időben százalékosan is kijelezték a töltöttséget, de az újabb rendszerekben ez már nem lehetséges. Ebben hoz változást az ősszel érkező, 16-os felület.
Az új gyártóüzem alig több mint egy hónap múlva már termelni fog.