Felmarták az utat Győrújfalunál és úgy hagyják, mert az volt a "felújítás"
A közútkezelő szerint ez egy bevett módszer arra, hogy kevésbé csússzon az út.
A közútkezelő szerint ez egy bevett módszer arra, hogy kevésbé csússzon az út.
Az M1-es sztráda külső sávjában több szakaszon sebességkorlátozás van a kátyúk miatt. A közútkezelő rövid távon a legrosszabb állapotban lévő része újraaszfaltozásával próbál javítani az út minőségén.
Nem esztétikus és szakszerű, hanem olcsó és átmeneti megoldást alkalmaztak a megyeszékhelyen.
A XV. kerület demonstrálja, mit jelent a mondás: folt hátán folt.
A szakember szerint a betömött kátyút mindig le kell döngölni valamilyen eszközzel. A Budapest Közút szerint viszont az is elég, ha a hideg aszfaltot megtapossák.
Tegnap futótűzként terjedt a debreceni "buzssáv" híre, most pedig itt a nyomdahiba megfejtése.
Tele van apró kövekkel az út széle Győrszemere és Kajárpéc között, annyira morzsolódik. A közútkezelő szerint nem felújítottak, csak javítottak, új útra nincs pénz.
A XVIII. kerületben volt annyira megrogyva egy út, hogy hétfő hajnalban beszakadt egy arra járó busz alatt. A tűzoltók speciális eszközzel szabadították ki az elakadt járművet. Nem sérült meg senki.
Két kisebb lyukkal indult a történet, ami aztán idővel egy masszív, 30 méter széles gödörré alakult. Szerencsére senki sem sérült meg.
Összesen 176,5 milliárd forintot kapott vissza Magyarország az úgynevezett aszfaltügyben, amelynek pont került a végére – jelentette be a Miniszterelnökség kedden.
A BKK kedden hosszas közleményben cáfolta, hogy félmunkát végeznének a fővárosi Róbert Károly körút felújításakor. Azt ígérik, hogy hosszú távon is használható lesz az új út, és a rekonstrukció műszaki tartalmát alaposan átgondolták. Lesz egy szakaszon kerékpárút, valamint kamerarendszer, új közvilágítás és akadálymentes átkelőhelyek – sorolták.
Megkezdődött a fővárosi Róbert Károly körút felújítása. A Lehel utca és az Váci út között az Óbuda felé vezető oldalon elkezdték felmarni az aszfaltot a villamospálya mellett. Már a gyérebb szombati forgalomban is dugó volt.
A Világgazdaság szerint kiverte a biztosítékot Brüsszelben az aszfaltügy, amit Simicska Lajos cége, a Közgép dobott fel. Az EU vizsgálatot indított, emiatt még az előző ciklus hasonló ügye miatt felfüggesztett milliárdok átutalását is felfüggesztették, százmilliárdok ragadtak bent a rendszerben.
Jövő év első napjától a gyorsforgalmi úthálózat 89 pontján mérik a gépkocsik súlyát.
Két éve húzódott az aszfaltügy, a kormány nettó veszteség nélkül tett pontot a végére.
Drótkötelek segítségével szabadították ki azt a harminctonnás teherautót, amely alatt beszakadt az aszfalt kedden délelőtt az egyik zuglói mellékutcában.
Négyzetméterenként akár 600 liternyi esővíz elvezetésére is képes percenként a speciális aszfalt, amely biztonságosabb és tartósabb a hagyományos verziónál.
Gondok vannak a 11 milliárd forintból felújított budapesti 3-as villamosvonallal. A vonalra szánt új villamosok teszteléskor több helyen is fennakadtak az aszfalton – tudta meg az RTL Híradó. Olyan helyekről van szó, ahol az úttest keresztezi a villamossínt és a burkolat túl magas az alacsonypadlós járműveknek.
A gyanú szerint közbeszerzési mutyi folyt a magyar útépítéseknél, amihez nem akarnak támogatást adni.
A Pest megyei Szadán beszakadt egy kamion alatt az aszfalt és a jármű veszélyesen megdőlt. A román rendszámú kamion 40 tonnányi árut szállít, amit le kell pakolni róla.