Élet a SUV-okon túl: eddig nem kapható Hyundai szedánok érkeztek Magyarországra
Jött néhány példány hazánkba a Michelisz Norbert versenyautójának alapját adó, itthon eddig hivatalosan elérhethetetlen modellből.
Jött néhány példány hazánkba a Michelisz Norbert versenyautójának alapját adó, itthon eddig hivatalosan elérhethetetlen modellből.
Az eredeti Brabus G-osztály árából akár nyolc ilyen kis tuningolt terepjárót is vásárolhatunk.
Ilyen az, amikor egy 60-as évekbeli oldtimernek nemcsak a technikája, hanem a konfigurátora is szupermodern.
A hidrogénnel percek alatt feltölthető különleges X5-ösből mintegy 100 példány rója majd a világ különböző útjait.
A wolfsburgiak elektromos modellje alig két és fél éve van piacon, de máris megújult.
A különleges OLED érintőpanel elsősorban nagy felbontásáról és átlag feletti kontrasztarányáról ismerszik meg.
Ezzel a négykerekű kétszemélyes masinával lényegében bármilyen terep könnyedén leküzdhető.
A jelentősen megnőtt tömeg miatt az eddiginél erősebb motor hajtja az orosz terepjárót.
Magyarország a kilencedik legolcsóbb a lista szerint.
Az új Giulia Quadrifoglióba a motort vélhetően már nem a Ferrari adja majd.
A-ból B-be eljutni Brüsszelben sem egyszerű. Ennek számos okát és árnyalatát mutatja be szerzőnk, aki többek közt elmondja, miért teszi lehetetlenné a haladást a belga főváros szerkezete, mi a helyzet a belga vezetési kultúrával, és hogy mi a gond a brüsszeli metróvonalakkal.
Íme egy az európai piacot is meghódítani szándékozó új elektromos autó, melynek hatótávja meghaladja a 850 kilométert.
A Xiaomi új digitális autókulcs szolgáltatást indít, mely kényelmesebbé teheti a kocsik használatát, kölcsönbe adását.
Ebben a Trabiban egy az alapmodellénél közel 2,5-szer erősebb versenymotor rejtőzik.
Milyen a flottás, illetve a magánkézben lévő autók aránya a hazai piacon; milyen szempotokat érdemes szem előtt tartani céges autó vásárlásakor; és minek köszönhetően lehet egy autómárka hosszú távon piacvezető – sok minden más mellett ezekről is beszélgettünk Ádász Sándorral, a Magyar Suzuki Zrt. flottaértékesítési vezetőjével.
A patinás japán sportkocsi eddig alig több mint 30 ezer kilométert hagyott maga mögött.
A továbbfejlesztett rendszer elsősorban szűk és nehezen megközelíthető parkolóhelyek esetén jelenthet segítséget.
A Tata Motors néhány héten belül dönt arról, hogy Spanyolországban, vagy az Egyesült Királyságban építse-e meg a gyárat.
A német autóklub a szokásosnál is bővebb választékot próbált ki idén.