21 kilométeres dugót okozott a havazás egy francia autópályán
Voltak, akik hét órán át vártak, mire kiszabadult az autójuk.
Voltak, akik hét órán át vártak, mire kiszabadult az autójuk.
Ritkán gondolunk bele, hogy egy zenekar teljes értékű tagjai nemcsak a zenészek és az őket segítő csapat lehetnek, hanem maga a turnébusz is. Hiszen ennek segítségével jutnak el egyik koncerthelyszínről a másikra, a kisbusz az, ami nemcsak a zenészeket és a hangszereket, de a fény- és hangtechnikát is szállítja. A tágas csomagtér mellett azonban az sem hátrány, ha a busz valóban kényelmes is. A Leander Kills zenekart kísértük el Siófokra.
Nem is lenne teljesen értelmetlen ötlet egy ilyen átirat.
Ebben még az 5.5 literes V8-as dolgozik ráadásul.
Felkerestük a magyar gyártmányú motorok Mekkáját, azt a magántulajdonban lévő múzeumot, melyhez fogható nincs még egy a világon.
Kell egy kis idő, mire magához tér mind a 16 henger.
A balesetet szenvedő autós súlyos sérülésekkel került kórházba.
Hatalmas méret, rekordalacsony légellenállás, gigantikus akkumulátor, letaglózó gyorsulás és földöntúli luxus. Ezt tudja az S-osztály méretkategóriájában támadó EQS villanyautó, melynek alaposan megkéri az árát a Mercedes.
Az az indoklás az indulás előtti motormelegítésre, hogy a hideg motorolajnak nincsenek meg a megfelelő teljesítménytulajdonságai, mára már nem igaz.
Az SUV a teljesítmény és minden bizonnyal az ár tekintetében is a kategória csúcsát fogja képviselni.
Attól nem kell tartani, hogy a beszélgetéseinket is felveszi, mint a repülőgép-pilóták esetében.
A Ford hamarosan felvarrja a középkategóriás szabadidő-autó ráncait.
A koreai szabadidő-autó új generációja ismét hibrid és tisztán elektromos változatokban támad.
A különleges kéttónusú fényezés árából kis híján akár egy új Suzuki Vitara is kijön.
Igaz, ez valóban versenypályás nyúzásra való kiegészítő, amit sehol sem adnak olcsón.
Most is vannak úgynevezett "Head-up" kijelzők az autókban, de ez más szint lenne.
A full felszereltségű, automata váltós és összkerékhajtású S-Crossnak alaposan megkérik az árát.
Tizenháromféle garnitúrát vizsgáltak idén.
Lágyhibridként nyit az újdonság, jövőre érkezik a normál hibrid hajtás, 2025-ben pedig jön az első villany Suzuki.
Megkezdődött a tisztán elektromos hajtásláncú EQB magyarországi forgalmazása.