1000 lóerős indiai villanyautó tűnt fel a színen
Az újdonság az ígéretek szerint alig több mint 2 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra.
Az újdonság az ígéretek szerint alig több mint 2 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra.
A bőven 800 lóerő feletti új Huayra "szíve" egy remek 6 literes V12-es motor.
A masszív hűtőrácsok az elmúlt évek egyik legfontosabb tervezési trendje lett az autóiparban.
A 700 lóerős modellből mindössze 30 példány fog készülni.
340-nél gyorsabban is tudna hasítani az újdonság, azonban a gumik ezt a tempót már nem igazán viselnék el.
Az Alpina XB7 letaglózó autó. Nyilvánvalóan nincs valós szüksége senkinek egy két és fél tonnás, 612 lóerős, duplaturbós V8-as SUV-re, ugyanakkor, akinek volt szerencséje ilyen autót vezetni vagy utazni benne, kénytelen elismerni a képességeit.
A svéd márka szinte ismeretlen szabadidő-autója a ritkasága miatt egész jó áron megy gyűjtői autóként.
Világelsőnek mondja Németországot a berlini közlekedési minisztérium abban, hogy július vége óta törvény teszi lehetővé az önvezető autók forgalmát közterületeken.
Ráadásul elektromos változatban kínálják az aprócska retroautókat.
A készülő, ám vitatott uniós klímacsomag az elektromos autók elterjesztésével védené a környezetet. A gigászi – de nem épp fejlett technológiát és tudást igénylő – akkumulátorgyárak erőltetése idehaza harmonizál ezzel, ám a kormány közben a rezsicsökkentés jelszavával blokkolná a klímatervet.
Monacóban vakációzik a Mercedes világbajnoka és jóllehet, teljesen áttért a környezetvédő életmódra, a V12-es Pagani Zondájának nem tudott ellenállni.
Hiába tűnik nagyon drágának az átlagosan 450, néhány benzinkúton már 500 forintos üzemanyag, és hiába nálunk nő a leggyorsabb ütemben a benzinár, még mindig nem értük el azt a lélektani határt, amin túl már többen választanák a tömegközlekedést. Mióta vége a lezárásoknak, egyre több benzin fogy, teljesen függetlenül az árak változásától, és a forgalomban lévő autók száma is egyre nő, hiába ugrott meg látványosan az új autók ára.
Megérkezett a Brabham Automotive legújabb fejlesztése, amely a GT2-es szabályok miatt lett gyengébb az elődjénél.
A 400 km/h feletti végsebességű McLaren Speedtail Albert megjelenését a típus egyik korai prototípusának külseje inspirálta.
A Ferrari FXX K Evo nagyon ritka jármű, amelyet nem is lehet látni a közutakon. Ennek két oka van: egyfelől nincs is a közutakra engedélyezve, másfelől azt a néhány példányt, ami létezik belőle, csak a Ferrari-csapat gondozásában lehet használni.
A Manhart újdonságának csúcsnyomatéka bőven meghaladja az 1000 Nm-t.
Minden jel arra mutat, hogy rendben zajlik a GR Yaris gyári tuningváltozatának fejlesztése.
A járműveiket féltve inkább eltorlaszolják az utat, csak ne essen kár a kocsiban.
Nagy átalakulások következnek az autóiparban, a magyar kormány pedig már most több mint százmilliárd forintot tett bele abba, hogy akkumulátorgyárakat idecsábítson. De sok még a buktató ahhoz, hogy átálljunk az e-autók használatára.
Egyszemélyes, könnyű, nem szennyez, és nagyjából egy Budapest–Balaton út teljesíthető vele.