Ha nem divatterepjáró kell: Magyarországon a megújult Hyundai i20
A dél-koreai gyártó felfrissített kisautója a 6-9 millió forintos ársávban mozog.
A dél-koreai gyártó felfrissített kisautója a 6-9 millió forintos ársávban mozog.
A teherautókra már eddig is vonatkozott a tilalom.
A walesi kormány azt várja, hogy az intézkedéssel életeket lehet megmenteni és csaknem 92 millió fontot lehet megspórolni az egészségügynek.
A 34 esztendős hatalmas hátsó légterelős ős 911-es Turbóval eddig alig több, mint 90 ezer kilométert tettek csak meg.
Igazságosztót játszott egy kamionos az M0-ás egyik kijáratánál, nem engedte el a szabályosan közlekedő autósokat, egy Suzukit pedig kis híján a szalagkorlátnak szorított.
A kiváló állapotúnak ígérkező limitált szériás bajor sportkupéval eddig kevesebb, mint 55 ezer kilométert tettek meg.
Megbüntették a Petőfi hídon száguldozó celebeket.
Úgy tűnik, élesben is fejlesztik a szoftvert, aminek a papíralapon dokumentált oktatást és vizsgáztatást ki kellene váltania.
NAV-os mobilappon vagy banki átutalással is lehet rendezni.
Nem kevés olyan teslás van, aki dacol az elöntött utakkal, és úgy kelnek át rajtuk, mintha mi sem történt volna.
Itt a megoldás azoknak, akik számára az elérhetőbb ár és a gyors tankolási lehetőség sokkal fontosabb a zöld rendszámos villanyhajtásnál.
Elvileg 20 kilométeren át bírja az akksija.
Érkezőben a Kama mintegy 500 kilométeres hatótávú kompakt elektromos modellje.
A japán gyártó az elkövetkezendő években számos új elektromos autót kíván piacra dobni.
Az erősen limitált szériás sportkupéval az elmúlt közel két évtizedben alig több, mint 17 ezer kilométert tettek meg.
A cég piaci értéke így is magasabb jelenleg, mint például a Hyundaié.
Úgy tűnik, túl nagy volt a kísértés, amikor a 600 lóerő feletti autó ott volt a műhelyben.
Mostanra tízmillió felesleges autót gyártanak, amit valahogy el kellene adni. A legnagyobb „kínai” exportőr pedig nem más, mint a Tesla.
A rendőrség a lakosság segítségét kéri.