Ahogy várni lehetett, elmaradt az áttörés Trump és Putyin csúcstalálkozóján
Az orosz elnök, aki alig négy órát töltött az USA területén, már el is utazott Moszkvába.
Meg, de nem fogadnánk rá, hogy a többség észrevenné.
Az elmúlt néhány évben egyértelmű tendencia jelentkezett az autógyártók logóinál. A legtöbben elhagyták a korábbi évtizedekben jellemző 3D-s elemeket, a krómos csillogást és egyszerűbb dizájnt választottak. A Ford logója az egyik utolsó volt, amelyik nem változott ez idáig, de végül ők is átalakították.
Erre a megújult Ford F-150-es kapcsán figyelt fel a Car and Driver oldal, és az észrevételüket megerősítette az autógyártó is. A dizájnváltás itt is arról szól, hogy eltűnt a króm, a felírat kissé nagyobb lett. Ha pedig ismerősnek tűnik, az azért van, mert nagyon hasonlít az 1960-as években használt klasszikus dizájnra.
Az új jelvény természetesen megtartja a stilizált Ford szót, amelyet a vállalat első főmérnökének, Childe Harold Willsnek köszönhetnek 1909-ből.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Az orosz elnök, aki alig négy órát töltött az USA területén, már el is utazott Moszkvába.
Az együttműködés fontosságát hangsúlyozta Vlagyimir Putyin orosz és Donald Trump amerikai elnök is a pénteki alaszkai orosz-amerikai csúcs után tartott sajtótájékoztatón, ám részleteket egyikük sem árult el. Trump viszont már Vlagyimirnek hívja a „nagyszerű politikusnak” nevezett orosz vezetőt.
A szakemberek érdeklődve figyelték, miként viselkedik az amerikai és orosz elnök a tárgyalásuk előtt.