Átalakul a külföldi autók honosítása: ezentúl a magánállomások is vizsgáztathatnak
Jelentősen felgyorsulhat a rendszer.
Jelentősen felgyorsulhat a rendszer.
A kinti húszszázalékos drágulást nehéz itthon érvényesíteni.
Sok buktatója lehet, ha valaki vakon megbízik a jó vételnek számító német import autókban.
Szinte kimeríthetetlen forrásnak tűnik a hatvanmillió járművével a legnagyobb európai autópark.
Az USA és az Egyesült Királyság a két legnagyobb felvevőpiacuk.
Mindez pillanatnyi árfolyamon számolva nagyjából 1,2 millió forintot jelent.
Nyárig, kisebb hullámvölgyekkel, de jelentős kereslet hajtotta a használt autók piacát itthon, ám a trend nagyon gyorsan megfordult.
Kevés az autó, és a magyarországi importőrök helyzetét a 400 forintos euró is jelentősen rontja.
A robbanásszerű áremelkedés első sorban a fiatal járműveknél figyelhető meg.
Már messze nem a 3-as BMW az importautók sztárja.
Nyártól beindulhat a nagyüzem a használtautó-importban is.
Átlagosan 11,3 éves autókat hoznak be Magyarországra, de a 15 év feletti autók aránya gyorsan nő.
Ami változott, hogy a magánimport helyett többen bízzák cégekre a behozatalt.
A koronavírus-járvány hatására megemelkedett azoknak az autóknak az aránya, amelyeket 15 éves koruk után hoztak be Magyarországra.
Ez egy elég kézenfekvő trükknek tűnik, ezek szerint működik is.
Rohamosan öregszik a magyarországi járműpark, pedig nem cél, hogy "youngtimer" ország legyünk.
Hat év után először zárt egy negyedévet negatív eredménnyel az ágazat.
A kórházak főorvosi parkolóiban látni leginkább az itthon nem is kapható Toyota Camryt. Vonzalom vagy puszta realitás behozatni olyan kocsikat, amelyek nincsenek is magyarországi forgalomban. Toplista.