Nincs menőbb egy Ikarus babakocsinál, mutatjuk a magyar csodát
Olvasóink közül megszületésük után nem sokkal vélhetően többen is ilyen négykerekűben szívták a friss levegőt.
Olvasóink közül megszületésük után nem sokkal vélhetően többen is ilyen négykerekűben szívták a friss levegőt.
A Hodor magyar hangját adó színész Norvégiában tekergeti a buszok kormányát. Ott, ahol a hazaitól nagyon eltérőek a munkakörülmények és a közlekedési szokások.
Remek hír, hogy az utasoknak már nem kell egészen a földig lehajolniuk, ha arra kíváncsiak, hogy mikor jön a következő busz.
Egyes járműveken egészen elszomorító utazási körülmények uralkodnak. Mutatjuk.
Teljes volt a hétvégén a káosz a Párizs belvárosában lévő, nagyon forgalmas Montparnasse pályaudvaron. Csak hétfő reggelre sikerült újra működőképessé tenni a számítógépes rendszert. És ez nem az első eset.
Tegnap futótűzként terjedt a debreceni "buzssáv" híre, most pedig itt a nyomdahiba megfejtése.
Végül is csak két betűt cseréltek meg a munkások, akiknek a becsületére legyen mondva, hogy gyorsan javították a szarvashubát. Szarvashibát.
Egy brit startup felfedezte, hogy az amúgy szemétbe kerülő kávézacc tökéletesen alkalmas a buszok üzemeltetésére.
Ez a felvétel kiválóan ábrázolja, hogy milyen az igazi balkáni találékonyság. Szegény ember vízzel főz, vagy azzal, ami éppen kéznél van.
Ez után az igen különleges esküvői autó után vélhetően minden járókelő és autós azonnal megfordult.
Az alábbi ábrán elsőre egyértelműnek tűnik, kinek van elsőbbsége, ám nem árt alaposabban szemügyre venni a képet. Mutatjuk a megfejtést.
Adott egy közlekedési helyzet, melynek elemzése alaposan megosztja a KRESZ-t ismerni vélőket.
Menetrend szerinti autóbuszba a megállóban hajtott bele a kamion.
Magunk gyártanánk új kisföldalatti-, fogaskerekű- és HÉV-szerelvényeket, mellékvonali vasúti és intercity kocsikat és legalább 3000 hazai buszt 2019-ig az elfogadott kormányprogramok szerint. Megnéztük, hogy mégis hol, hogyan és miből.
Az 83-as troli, valamint a 15-ös és a 115-ös busz helyett egy szakaszon pótlóbuszokat állítottak be hajnalban. Még fél 6 előtt sikerült elhárítani az akadályt.
Felmentést adott a kormány a belföldi buszjáratok üzemeltetőinek egy csomó szabály teljesítése alól. Így nem számíthatunk sem segítségre, sem kártérítésre, ha késik a busz, vagy törlik a járatot.
Az autóbusz 38 üléses kialakítás mellett is képes 115 fő szállítására.