Meglepő, hogy melyik idén a magyarok kedvenc autója
Kevesebb autót helyeztek forgalomba idén áprilisban, mint tavaly ilyenkor. Volt azonban olyan márka, amiből sokkal több fogyott, mint egy éve, de nem a Suzuki, amiből viszont jóval kevesebb.
Kevesebb autót helyeztek forgalomba idén áprilisban, mint tavaly ilyenkor. Volt azonban olyan márka, amiből sokkal több fogyott, mint egy éve, de nem a Suzuki, amiből viszont jóval kevesebb.
Néhány éve ezt sokan elképzelhetetlennek tartották volna.
Októberben már a harmadik egymást követő hónapban emelkedett a forgalomba helyezett új autók száma az Európai Unióban éves szinten. A magyar piac egyelőre ezzel ellentétesen mozog, és az egyik legrosszabbul teljesítő.
A félvezetőhiány miatti visszaesés láthatóan inkább a hagyományos autók eladásait érintette.
Az autóipar legfelsőbb rétegeiben egészen máshogy csapódott le a világjárvány, a chip- és alapanyagválság és a növekvő árak, mint a többieknél.
Ez volt a negyedik mínuszos hónap egymás után.
Az új Corvette-ek alig tíz napot ácsorognak a kereskedésekben, mielőtt lecsap rájuk valaki.
Enyhébben érintette a járványhelyzet az ázsiai piacot, mint a nyugatit.