Meglepő, hogy melyik idén a magyarok kedvenc autója
Kevesebb autót helyeztek forgalomba idén áprilisban, mint tavaly ilyenkor. Volt azonban olyan márka, amiből sokkal több fogyott, mint egy éve, de nem a Suzuki, amiből viszont jóval kevesebb.
Kevesebb autót helyeztek forgalomba idén áprilisban, mint tavaly ilyenkor. Volt azonban olyan márka, amiből sokkal több fogyott, mint egy éve, de nem a Suzuki, amiből viszont jóval kevesebb.
A legújabb modell már a hetedik generáció belőle.
A személyautók teljes piacán tíz százalékos csökkenést várnak idén.
A német kompaktot egy francia kis autó előzte meg.
Néhány éve ezt sokan elképzelhetetlennek tartották volna.
Három évtizedig tartó növekedés fordult meg az elmúlt három évben.
Hét százalékkal, 8,3 millióra csökkent az eladott autóik száma tavaly, elsősorban a kínai Covid-helyzet és az ukrajnai háború beszállítói nehézségei miatt.
Októberben már a harmadik egymást követő hónapban emelkedett a forgalomba helyezett új autók száma az Európai Unióban éves szinten. A magyar piac egyelőre ezzel ellentétesen mozog, és az egyik legrosszabbul teljesítő.
A legnagyobb piacokon mint a német vagy a spanyol, kétszámjegyű növekedést regisztráltak az elmúlt hónapban.
Ma már tudható, hogy az autóipar két nehéz év után az idén sem lélegezhetett fel - közölte a gépjárműimportőrök egyesülete az idei első háromnegyed év adatainak ismeretében.
Az elmúlt hónap a legrosszabb júniusi adatokat produkálta, amióta statisztikákat készít az európai autógyártók szakmai képviselete.
Az autóipar legfelsőbb rétegeiben egészen máshogy csapódott le a világjárvány, a chip- és alapanyagválság és a növekvő árak, mint a többieknél.
Ez volt a negyedik mínuszos hónap egymás után.
Messze kevesebb mint egymillió új autó kapott rendszámot.
Az új Corvette-ek alig tíz napot ácsorognak a kereskedésekben, mielőtt lecsap rájuk valaki.
Enyhébben érintette a járványhelyzet az ázsiai piacot, mint a nyugatit.
Nem csak az elektromos autók közt, hanem a teljes piacon.
Nagyon megváltoztak a dolgok az európai újautó-piacon.
A félvezetőhiány miatti visszaesés láthatóan inkább a hagyományos autók eladásait érintette.