Siralomvölgyben a német autóeladások
Az újraegyesítés óta nem volt ilyen rossz évük a gyártóknak.
Az újraegyesítés óta nem volt ilyen rossz évük a gyártóknak.
A koronavírus tünetei már az autópiacon is megjelenhettek.
A VW-csoport kínai eladásai 11,3 százalékkal estek januárban.
A tényleges statisztikák előtt lehet tippelni.
Jön a modellfrissítés, eltűnnek a szívómotorok, csak turbós változatok lesznek az esztergomi szabadidő-autóban. És úgy tűnik, a dízel változattól is elbúcsúzhatunk.
A nagy klasszikusok a céges és az állami beszerzések nélkül benzinesként is tarolnak, de van azért meglepetés is.
Az Audi első negyedéves forgalmát visszavetette a kínai eladások csökkenése.
BMW, Mercedes, talán Audi. Ezekben a márkákban gondolkodnak a magyarok, ha luxusautót akarnak venni.
Nagy-Britannia uniós kilépése nemcsak a brit autóipart roppantja meg: az előrejelzések szerint 2018-ig 2,8 millióval kevesebb autót adhatnak el világszerte.
7,1 százalékkal nőtt az eladott új autók száma áprilisban éves szinten.
Minden eddigi szintet meghaladt a használtautó-import, júniusban 11 400, júliusban 11 300, augusztusban pedig 9900 használt kocsit hoztak be Magyarországra.
Nőtt az előző hónapban az üzembe helyezett új autók száma, ráadásul a forgalomból kivonás is csökkent.
1999 óta nem volt ilyen rossz őszkezdete a brit autókereskedőknek.
Az új autók piacán ugyanakkor bíznak az erős második félévben a kereskedők, ami sokat javíthat a mostani eredményeken.
A tavalyi év negyedik negyedévében folytatódott a dízelek hanyatlása az uniós újautó-piacon, miközben az elektromos autók egyre komolyabb eladásokat generálnak.
A Toyota vezeti a 2020-as magyarországi eladási listát a Volkswagen előtt.
Bárkitől is felelőtlenség volna olyasmit kijelenteni, hogy az olyan végtelen – és végtelen lehetőségekkel kecsegtető – piacon, mint a kínai, épp Elon Musk villany-sportos autójára ne lenne érdemi kereslet. De azért azt érdemes az eszünkbe vésni, hogy a világszerte domináló Tesla Model S ott már épp csak a "futottak még" kategóriát erősíti. Azért, mert van – nem is jelentéktelen számú – hazai konkurense.
Emelkedett a Lengyelországban forgalomba helyezett új autók száma áprilisban éves szinten, miután az előző két hónapban csökkent.
Tavaly 19 százalékkal nőttek a Dacia eladásai, a márkából először adtak el több mint félmilliót – közölte hétfőn a gyártó.