#autógyártás

Bruttó 354 ezret fizetnek az autógyártók, ez pedig kevés
 

Bruttó 354 ezret fizetnek az autógyártók, ez pedig kevés

A járműgyártás húzóágazat, a hozzáadott érték szerint azonban az 50 legnagyobb magyarországi cég a termelékenységéhez képest régiós összevetésben igen alacsony bért fizet dolgozóinak, ami az elvándorlás miatt hozzájárulhat a szektorra jellemző munkaerőhiányhoz - derül ki a Költségvetési Felelősségi Intézet Budapest (KFIB) elemzéséből.

MTI MTI








Behúzhatja a kéziféket a magyar autóipar
 

Behúzhatja a kéziféket a magyar autóipar

Elmaradó befektetéseket, apadó versenyelőnyöket okozhat a hazai autóiparban is mutatkozó munkaerőhiány, illetve az annak kapcsán elinduló folyamatok. A helyzetre rövid távon is reagálni kell.

Csepregi Botond Csepregi Botond









Ripsz-ropsz lecserélte az esztergomi robotsort a Suzuki
 

Ripsz-ropsz lecserélte az esztergomi robotsort a Suzuki

A Magyar Suzuki Zrt. esztergomi gyárában a nyár végétől gyártják az új SX4 S-Crosst. A modell jelentős külső és belső változtatásától a márka C-osztálybeli pozíciójának javítását reméli a cég, és arra számít, hogy a vártnál több, 11 ezer kocsit értékesít idén a magyar piacon.

MTI MTI