Meglepő eszközt használ a Ford egy autógyárban - fotók
Strucctollal porolja le autóit a Ford fényezés előtt a valenciai összeszerelő üzemben - közölte az autógyár.
Strucctollal porolja le autóit a Ford fényezés előtt a valenciai összeszerelő üzemben - közölte az autógyár.
A Suzuki az idén mintegy 5200 személygépkocsi értékesítését tervezi az új autók magyarországi piacán. A csaknem 10 százalékos bővülésben jelentős szerep jut egy import modellnek is, amelyet az Esztergomban gyártott Splash pótlására szánnak.
Halálos üzemi baleset történt a Volkswagen egyik létesítményében, a németországi Kasselben.
Az Opel 2018-ig 17 új motorral bővíti kínálatát, és ezek nagy része Szentgotthárdon fog készülni – mondta Peter Küspert, az Opel alelnöke szerdán Szentgotthárdon, a nyolcmilliomodik motor legyártásának alkalmából tartott ünnepségen.
A modellváltás technológiai feltételeinek megteremtése miatt csökkent a Magyar Suzuki forgalma és nyeresége tavaly. A Magyarországon gyártott új Vitara modell piaci sikere azonban az idén akár értékesítési rekordot is hozhat a vállalatnak – közölte a társaság.
Az európai szén-dioxid-kibocsátás 12 százalékáért felelősek az utakon futó személyautók. A legjobban és a legrosszabbul teljesítő márkák átlagai közt akár 20 gramm per kilométer károsanyag-kibocsátásbeli különbség is mutatkozik. Mivel a CO2-kibocsátás egyenesen arányos a fogyasztással, az alábbi lista megmutatja, mely gyártók autói a legtakarékosabbak.
A japán tulajdonos 156 millió euró tőkét von ki a Magyar Suzuki Zrt.-ből, a felszabaduló forrásokat külföldön folyó fejlesztéseire fordítja – közölte az esztergomi cég.
Magyarország helyett Lengyelországban vagy Szlovákiában épít gyártóüzemet az indiai Tata Motors – vélik tudni szlovák internetes portálok.
Szombathelyen fog készülni az Európában gyártott okos autók agya. Az Epcos több mint 10 milliárdért épített ehhez gyártócsarnokot, ahol hamarosan okos autós alkalmazásokhoz gyártanak elektronikai alkarészeket.
Bejelentette a BMW, hogy Mexikóban építi fel új gyáregységét, ezzel biztossá vált, hogy csak kacsa volt a magyarországi üzemről szóló hír. A német autógyártónak jól ment 2014-ben, rekordszámű járművet adtak el és bevételben is túlszárnyalták az előző éveket.
A dízelbotrány nagyon betett az autógyárnak.
Az emissziós ügy csak megerősítette a kormány szándékát, hogy diverzifikálja a magyar gazdaság szerkezetét, és a járműgyártás mellett a hazai tapasztalatokkal rendelkező iparágakat erősítse - mondta Varga Mihály nemzetgazdasági miniszter a Magyar Biztosítók Szövetsége (Mabisz) konferenciáján.
Londoni pénzügyi elemzők szerint a német Volkswagen teszteredmény-hamisítási botrányának valószínűleg csak korlátozott hatása lesz a magyar gazdaságra. A botrány miatt az autóvásárlási igény más márkák iránt nőhet meg, de ez nem veszélyezteti a magyar autógyártó ipart.
A Suzuki Motor Corp. 3,9 milliárd dollárért, vagyis nagyjából 1076 milliárd forintért vásárolná vissza 19,9 százalékos tulajdoni hányadot képviselő részvényeit a Volkswagen AG-től.
Nem tűnik jó ómennek a gazdasági kilátásokat illetően, hogy augusztusban is csökkentek az autóeladások a világ második legnagyobb autópiacán.
Nem dőlt még el, hol épít gyárat az indiai Tata tulajdonában lévő Jaguar Land Rover, Magyarország is versenyben van még – mondta Varga Mihály nemzetgazdasági miniszter a Figyelőnek.
Májusban is a járműgyártás húzta az ipari termelés növekedését – kommentálta a friss adatokat a TakarékBank és a K&H elemzője, akik ugyanakkor eltérő véleményt fogalmaztak meg a termelés további alakulásával kapcsolatban.
A Jaguar Land Rover csütörtökön megállapodást írt alá az osztrák Magna Steyr vállalattal arról, hogy bizonyos modelleket a cég grazi üzemében gyártanak majd. Korábban arról is szó volt, hogy az autógyártó terjeszkedése esetleg hazánk felé veszi az irányt.
A Suzuki Motor Corp. vezetését Szuzuki Tosihiro ügyvezető alelnök, Szuzuki Oszamu elnök-vezérigazgató legidősebb fia veszi át július elsejétől - számolt be kedden a japán Nikkei gazdasági napilap.
Megduplázza logisztikai központjának területét az Audi Hungaria ebben az évben, jövőre pedig tovább bővítik a motorfejlesztő központjukat – értesült a Napi Gazdaság. A lap csütörtöki számában azt írta, hogy a következő években a cég évi átlagban 90-120 milliárd forintot költhet a győri gyár bővítésére.