Eddig a roncsautók országa voltunk, hamarosan a száműzött dízeleké leszünk
A Magyar Gépjárműimportőrök Egyesülete (MGE) attól tart, hogy a Németországban kitiltott dízelek ide vándorolnak majd.
A Magyar Gépjárműimportőrök Egyesülete (MGE) attól tart, hogy a Németországban kitiltott dízelek ide vándorolnak majd.
Egy friss felmérés szerint használt autó vásárlásánál a legfontosabb a megbízhatóság és a praktikum.
Annyira nem mentek az új autók Dániában, hogy inkább megfelezi az adójukat a kormányzat.
Úgy fest, annak ellenére is marad a használtautó-behozatal szabályozása, hogy az mind környezetvédelmi, mind a járműpark átlagos életkora szempontjából káros. Jelentősen nő a behozott öreg autók száma és életkora is.
A tavalyinál jóval több használt autót hoztak be idén az országba, ráadásul egyre öregebbeket, de az idő előrehaladtával csökkent a lendület, minden bizonnyal a 310 forint fölötti euróárfolyam miatt.
A társaság importált, nagy értékű járművek forgalmazásával foglalkozott, de több mint félmilliárd forint általános forgalmi adót nem fizettek be. A csoport több mint 300 autót értékesített 2009 és 2011 között.
A kórházak főorvosi parkolóiban látni leginkább az itthon nem is kapható Toyota Camryt. Vonzalom vagy puszta realitás behozatni olyan kocsikat, amelyek nincsenek is magyarországi forgalomban. Toplista.
Egyre több használt autó érkezik Magyarországra külföldről tavaly augusztus óta, azonban a gépjárműállomány ezáltal alig fiatalodott, mert a behozott autók átlagéletkora 8,2 év volt - állapítja meg elemzésében a Weltauto.