Eddig a roncsautók országa voltunk, hamarosan a száműzött dízeleké leszünk
A Magyar Gépjárműimportőrök Egyesülete (MGE) attól tart, hogy a Németországban kitiltott dízelek ide vándorolnak majd.
A Magyar Gépjárműimportőrök Egyesülete (MGE) attól tart, hogy a Németországban kitiltott dízelek ide vándorolnak majd.
A jövőben simán lehet online rendelni egy használt Audit a cégen keresztül. Akár egy okostelefonról is.
Hiába akar valaki fiatal autót, a jó állapotú hároméves autó még Nyugaton is nagyon drága, egyensúlyozni kell, mi éri meg.
Egy friss felmérés szerint használt autó vásárlásánál a legfontosabb a megbízhatóság és a praktikum.
Annyira nem mentek az új autók Dániában, hogy inkább megfelezi az adójukat a kormányzat.
A közmédia hírportálja szerint házkutatás is volt a tévésztárnál, értékes tárgyakat is lefoglaltak.
BMW1, Ford Focus, Mazda 3 – használtan is elég megbízhatóak.
Mind a két elsődleges forrás, az importautók beáramlása és az itthoni, új autót régi autóra típusú adásvétel is lelassult az idei harmadik negyedévben.
...és abból is az öregebbet - derül ki az autóvásárlási statisztikából.
Évente 120 ezer import használt autó érkezik és nagyjából félmillió hazai autó cserél gazdát Magyarországon. A nagy számok mellett a horrortörténetek is egyre gyakoribbak. A jogszabályok ráadásul nagyon megkönnyítik a csalók „munkáját”.
Úgy fest, annak ellenére is marad a használtautó-behozatal szabályozása, hogy az mind környezetvédelmi, mind a járműpark átlagos életkora szempontjából káros. Jelentősen nő a behozott öreg autók száma és életkora is.
A tavalyinál jóval több használt autót hoztak be idén az országba, ráadásul egyre öregebbeket, de az idő előrehaladtával csökkent a lendület, minden bizonnyal a 310 forint fölötti euróárfolyam miatt.
A drága euró és az új illetékszabályok ellenére is ezrével érkeznek a régi autók. A változás csupán annyi, hogy még olcsóbb és még idősebb járműveket hoznak. Tavalyhoz képest 52 százalékkal több használt autót hoztak be az év elején.
Korlátozná a Magyar Gépjárműimportőrök Egyesülete (MGE) a használt autók importját – írta a Világgazdaság.
A társaság importált, nagy értékű járművek forgalmazásával foglalkozott, de több mint félmilliárd forint általános forgalmi adót nem fizettek be. A csoport több mint 300 autót értékesített 2009 és 2011 között.
Először regisztrálnak több import használt autót, mint újat – derült ki a hasznaltauto.hu oldal statisztikáiból.
A kórházak főorvosi parkolóiban látni leginkább az itthon nem is kapható Toyota Camryt. Vonzalom vagy puszta realitás behozatni olyan kocsikat, amelyek nincsenek is magyarországi forgalomban. Toplista.
Egyre több használt autó érkezik Magyarországra külföldről tavaly augusztus óta, azonban a gépjárműállomány ezáltal alig fiatalodott, mert a behozott autók átlagéletkora 8,2 év volt - állapítja meg elemzésében a Weltauto.