Limo vs. GreenGo: óriási árverseny indult meg a budapesti autómegosztásban
Félárú közösségi autós szolgáltatással próbálja a Mol elcsábítani a GreenGo ügyfeleit. Pedig egy neki kedvező szabályozással az olajcég akár monopolhelyzetbe is kerülhet.
Félárú közösségi autós szolgáltatással próbálja a Mol elcsábítani a GreenGo ügyfeleit. Pedig egy neki kedvező szabályozással az olajcég akár monopolhelyzetbe is kerülhet.
Budapest első elektromos autómegosztó rendszere, a Greengo közzétette azoknak a talált tárgyaknak a listáját, amit autóikban felejtettek a feledékeny ügyfeleik. Természetesen leggyakrabban napszemüveget és ruhaféléket felejtettünk a környezetbarát kocsikat használva, de akadnak vicces tételek is. Volt, aki egy gyerekülést is simán a közösségi autóban hagyott, más az anyagmintáját, kulcsait vagy a cipőjét hagyta hátra.
A Mol Limo Budapesten 200 benzines és 100 elektromos járművel kezdi meg a szolgáltatást.
Például, ha rengeteget tudnak spórolni egy olyan üzletágban, amelyben ugyanazt kínálják.
Ennek oka, hogy 2030-ra minden harmadik levezetett kilométer közös gépkocsihasználat során történhet.
Januárban indul a Mol-Limo, vagyis a Mol fővárosi carsharing szolgáltatása.
Az utóbbi pár év egyik legnagyobb dobása az lakásmegosztás. Kérdés, hogy autóval is működik-e.
Az alkalmazás lényege, hogy magánszemélyektől lehet némi pénzért kölcsön venni az autójukat.
Ingyen parkolhatnának a városokban az ilyen autók.
Úgy tűnik, hogy a Budapestről aktív kormányzati ráhatással elüldözött Uber nem csak a hanyatló nyugat ópiuma.
A felhasználók egyelőre Münchenben élvezhetik majd a rendszer előnyeit.
Autómegosztó rendszert hozna létre a BKK Budapesten, egyelőre információt gyűjtenek a majdani szolgáltatáshoz.