20 ezer forintos kupont ad az egészségügyi dolgozóknak a MOL Limo
Az autómegosztó szolgáltatás ezenkívül sofőrös autókkal segíti a szociális ellátómunkát a fővárosban.
Az autómegosztó szolgáltatás ezenkívül sofőrös autókkal segíti a szociális ellátómunkát a fővárosban.
A két másik nagy autómegosztó szolgáltató után a MOL Limo is árat csökkentett.
A MOL Limo egyelőre kivár, de a GreenGo példáját követve mától már a Share Now is olcsóbban használható.
Az egyik cégnél 30 százalékos menetdíj kedvezményt biztosítanak azoknak, akik halaszthatatlan ügyeik intézéséhez nem a tömegközlekedést szeretnék használni.
Ha néhány dologra odafigyelünk, vírusmentes lehet az autónk, és még az utasterében sem teszünk kárt.
A GreenGo elektromos Volkswagen e-up!-jait csütörtök óta lehet kibérelni a cseh fővárosban.
Még idén megjelennek a magyar utakon a tisztán elektromos autókkal dolgozó WeShare járművei. A cég szolgáltatása jelenleg csak Németországban érhető el.
Mennek a régebbi Volkswagen up!-ok, jönnek a dél-koreai Kia Picantók.
Egyáltalán nem biztos, hogy azoknak lesz igazuk, akik szerint a mai fiatal generációk tagjai tömegesen hagynának fel a saját autók vásárlásával – állítják amerikai szakértők, akik szerint leginkább a gazdasági válság miatt csökkent az USA-ban az újautó-vásárlás. Szerintük amikor már egy családban a második gyerek is elkezdi az iskolát, aki tud, autót vesz.
Hiába vitték tőzsdére a cég részvényét, annak értéke folyamatosan csökken.
Olcsóbb, mint beülni valahova egy órára.
A magyar főváros a német hátterű autómegosztó működésének első kelet-közép-európai helyszíne lesz.
Bővül a lefedettség, duplájára növekszik az autók száma, és hamarosan új kedvezményes konstrukciók érkezhetnek.
A pár kilométeres közlekedési dilemmára, "a gyalog hosszú, bringával izzasztó, BKV-zni felesleges, vagy menjek autóval” kérdéskörre az egyik legszimpatikusabb válasz manapság városban az elektromos rollereké. Hamarosan nálunk is megjelenhet az e-roller-megosztás globális szereplője, a Lime.
Átlagosan kilenc órát használnak egy autót héten, de életének első három évében így is elveszíti értékének 60 százalékát átlagosan.
A nagyvárosok többsége szenved a túlzott autóforgalomtól, újabb és újabb ötletes megoldások születnek egyéni közlekedőeszközként, még ha a koncepció jellemzően hasonló.
A járgányokat 26 éven felüli, legalább hatéves gyakorlattal és orosz jogosítvánnyal rendelkező sofőrök bérelhetik ki. Ha van rá pénzük.
Egy kutatás szerint minden negyedik ember megengedné, hogy más használja addig autóját, amíg ő utazik, hogyha ezért cserébe nem kéne fizetnie a parkolásért, sőt, egyhetes nyaralása során akár 15 ezer forintot is kereshet.
A legtöbb autógyártó még idejében lépni akar a mobilitási szolgáltatás irányába.
Jön a nyár, kicsit meleg lehet a Mol Limók kétharmadában.