Lenne vevő egy ilyen kabrió Skodára?
A nagy szabadidő-autó őrületbe minden beleférhet.
A címben olvasható kijelentést egy kínai tulajdonban lévő európai autógyártó vezetője tette.
Újabb bizonyíték arra, hogy a fiatalosan trendi brit prémiummárka hamarosan leleplezi első villanyautóját.
Természetesen nem a nemzetszocialisták alapították a brit márkát, de a mostani nevének kialakulásában áttételesen ők is kivették a részüket.
Az autóipar parazitája egy dél-koreai cég, ugyanis lényegében bármilyen autóból lehet Brenthon márkájút faragni. Csak ki kell cserélni az emblémákat. Ennyi.
Mutatjuk, hogy a legfrissebb 2017-es adatok alapján jelenleg melyek a világ legtöbbet érő autómárkái.
Mutatjuk, hogy mely autógyártók neve hangzik el mostanság legtöbbször a trendi zenékben.
Azért nem kell megijedni, ha valakinek felnőttként sem megy mind.
A ranglista elején egy japán és két német autógyártó található, mely márkák összértéke mintegy 77 milliárd dollárra tehető.
A technológiia márkák továbbra is toronymagasan vezetik a Forbes TOP 100-as listáját, amelyekben a világ legértékesebb cégeit szedték össze. A listába 11 autógyártó is bekerült.
Nehéz tesztet pakolt össze a Carfection csapata, amiben minden márkejelzésnél egyetlen másodperc van eldönteni/kitalálni, hogy mit is láttunk a videóban.
A világ legnagyobb fogyasztóvédelmi szervezete idén is elkészítette autós megbízhatósági rangsorát, melyben 29 márka kapott helyet. Van néhány igen komoly meglepetés.
Mivel évtizedenként csak egy ikonikus modellt emeltek ki a videó készítői törvényszerű, hogy van egy kis hiányérzete az embernek a felvétel láttán, de már csak a gyönyörű veteránautók miatt is érdemes megnézni.
Csődbe ment az eddig is kómában lévő, egyedi sportautóiról ismert holland autómárka.
A néhai Zaporozsec gyártójának városában működő dizájncég komoly terveket szövöget. Megépítenék az első ukrán szupersportautót. A könnyebbik résszel már megvannak, számítógépen megtervezték.
Hogyan lehet egy informatikai biztonságról szóló konferenciának nagy hírverést adni, például így.
Az Elemental RP-1-ben a Ford kétliteres motorja dolgozik 278 lóerővel, amihez szekvenciális váltó, szénszálas váz és állítható pályafutómű jár, mindez 450 kilogrammos önsúllyal.
A legtöbb autómárka mára jócskán elmúlt 100 éves. A legtöbbjük elég kalandos történelmet tudhat maga mögött, amelyek során időről-időre megváltoztatták cégérüket is.
Az üzenetük még az űrből is olvasható. Kétségkívül látványos, meg megható is.
Bárki hallott már a Youabian Puma-ról? Szerencsére nem. Ilyen, amikor egy plasztikai sebész autót tervez.