Bemutatta új emblémáját a Peugeot
A két lábon álló oroszlánhoz képest elég jelentősen változott a francia autómárka logója.
A két lábon álló oroszlánhoz képest elég jelentősen változott a francia autómárka logója.
A jelenlegi „szárnyas nyílvessző” teljesen megújulna.
Az amerikai GM közel 60 év után cserélte le emblémáját.
Vlagyimir Putyin dzsúdós sporttársa a befektető.
Egy 40 milliós országnak már a saját piaca is elég nagy.
Mindegyikük a régi iskolát vitte még: a krómos, háromdimenziós, a ’80-as, ’90-es évek stílusát cserélték le a nagyon minimalista - szerintük - jövőbe mutató logóra.
A német cég minden jövőbeli modellje megújult logóval mutatkozik majd be.
Kelet-Európában is terjeszkedik hamarosan az amerikai cég. Megjelennek például a névadó hazájában is.
Csupán egyetlen japán és két német márka tudott bekerülni a 100 legnagyobb értékű nemzetközi brand közé.
Új márka felépítésére szánta el magát a Seat: Cupra néven önálló brandet hozott létre a sportos modelljeinek. Hogy mindez miért is lehet jó stratégia, még nem teljesen világos, de az első fecske, a 300 lóerős Cupra Ateca izgalmas újdonsága a piacnak.
Legtöbbször negatív asszociációk kapcsolódnak a státusszimbólumokhoz, mégis fontos szerepet töltenek be az önértékelés, a társas összehasonlítás, az önmeghatározás szempontjából. Igen nagy pszichológiai haszonnal járnak ugyanis.
A jelek arra utalnak, valamin változtatnának.
Ahhoz, hogy nálunk valaki Subarut válasszon, vagy ralifanatikusnak kell lenni, vagy lélekben svájci anyukának, aki összkerék-hajtás nélkül ki nem teszi a lábát otthonról. Mindkettőhöz megfelelő anyagi háttér is kell persze, de ha ez adott, teljesen megértjük őket, ha nem divatból vesznek crossovert, hanem egy olyan családi autót akarnak, ami nem akad el az első hóban. Pont ilyen a Subaru XV.
Erdogan elnök régi nagy álma, hogy saját autómárkájában autózhasson, és úgy tűnik a pénz nem akadálya az ötletének.
Állítólag nem tréfa, az Egyesült Államokban „Voltswagen” néven fognak futni az elektromos VW-k.
Cupra, egy ideje független utat jár a Seattól, és a sportos spanyol márkának egy igazán dizájnos központja is lesz hamarosan.
Kezdetben két típus, a Cupra Ateca és a Leon Cupra R vásárolható meg a budapesti márkakereskedésben, amelyekből 25-30 találhat gazdára hazánkban még idén.
Szép és drága a BMW 5-ös, de elég nagy bukó, ha valaki bevállalja.