999 előzés négy versenyen: nem, ez sajnos nem a Forma–1
Az IndyCarban nagyon beválltak az idei technikai módosítások, melyeknek köszönhetően megszámlálhatatlanul sok előzésre kerül sor.
Az IndyCarban nagyon beválltak az idei technikai módosítások, melyeknek köszönhetően megszámlálhatatlanul sok előzésre kerül sor.
A félelem megvan mindkét oldalon, attól függ, éppen ki vezet.
A jövő szezontól újabb két erős európai gyártó csatlakozik az elektromos autók Forma–1-éhez.
Ha nem is az összes versenyen, de néhány rajtceremónián várhatóan fel fognak tűnni a grid girlök.
A fiatal magyar versenyző két WTCC-szezonnal és harminc futammal a háta mögött csatlakozott az M1RA-hoz.
Ezúttal nem az autókat és a technikát, hanem inkább egy kicsit a száguldó cirkusz emberi arcát mutatjuk. Barcelonában, az első idei F1 teszten jártunk.
Véget ért az idei első Forma–1-es teszt, mutatjuk a helyszínen készült felvételeket, és vázoljuk a fontosabb tudnivalókat.
Az idei Forma–1-es autók közös vonása az úgynevezett "halo", amit mi az idei első F1-teszten, Barcelonában kaptunk lencsevégre.
Mindenki Norbija nemcsak a saját versenyautóját, hanem a csapatának a kocsijait is lecserélte.
Elkészült a Formula E második generációs autója, ami a következő három évben szolgálja majd ki a mezőnyt.
Lehetséges, hogy nem tud elindulni a WTCC és a TCR sorozatok összeolvadásából létrejövő WTCR-ben jövőre Michelisz Norbert. A magyar versenyző még mindig csalódott, amiért két hete a szezonzárón nem sikerült megszereznie a végső győzelmet.
A kisfilmből kiderül, hogy ezek a versenyzők nem csak pokoli gyorsak, de színésznek sem utolsók.
Egy halom autó gyűlt össze a FIA GT makaói kvalifikációs futamán – előbb csak a szokásos értelemben, később szó szerint is. A versenyen részt vevő 20 autóból 16 ütközött össze, fel kellett függeszteni a futamot.
Hiába lengették a sárga zászlót a versenybírók, több autó is balesetet szenvedett.
A szokásosnál jóval hidegebb időjárás miatt már az első két napja sem volt zökkenőmentes a Formula–1-es mezőny első hivatalos kollektív tesztelésének, szerdán azonban meg sem tudták kezdeni a munkát a csapatok, mivel havazik Barcelonában.
Évtizedek óta először idén ismét teljes szezont teljesít a rali-Európa-bajnokság (ERC) legmagasabb kategóriájában egy magyar kettős. Herczig Norbert és új navigátora, Ferencz Ramón a MOL Racing Team színeiben áll majd rajthoz a sorozat futamain.
A Forma–1 szerelmesei kezdhetik vágni a centit, már csak alig néhányat kell aludni az idei autók hivatalos leleplezésére.
Ennek a Forma 1-es autónak annyira tükröződik a karosszériája, hogy akár sminkelni is lehetne a segítségével.
Ha nem veszi be a kocsi a kanyart, akkor gyorsan kell menekülni.