Időutazás: három évtized után újra Trabantok versenyeznek a Hungaroringen
Ki mondta, hogy a kis kétütemű NDK járgánnyal ne lehetne pályaversenyezni? Régen, és akár most is lehet.
Ki mondta, hogy a kis kétütemű NDK járgánnyal ne lehetne pályaversenyezni? Régen, és akár most is lehet.
A közutak nem éppen versenyzésre lettek kitalálva. Itt az újabb bizonyíték, hogy nem éri meg őrülten nyomni a gázpedált.
A szervezők nem sokkal a verseny kezdete előtt döntöttek a törlés, pontosabban az időpont-módosítás mellett.
Mika Häkkinen négy körrel a futam vége előtt tudta megelőzni Michael Schumachert egy olyan manőverrel, amit azóta is az egyik legnagyobbként emlegetnek.
A németek mostantól gyári csapattal vesznek részt a Formula E-ben, ami jól jöhet a hamarosan érkező modellek fejlesztéséhez is.
Ma már lényegében bárhova felapplikálhatunk egy apró GoPro kamerát, azonban a Forma –1 hőskorában még nem volt ilyen egyszerű a helyzet.
Ahogy az várható volt, az idei Le Mans-on minden korábbinál gyorsabb LMP1-es versenyautók állnak rajtvonalhoz.
A hétszeres F1-világbajnok fiatalabb gyermeke a Hungaroringen mutatja meg vezetési tudását.
A Nordschleife egyáltalán nem gyerekjáték: a világ egyik, ha nem a legnehezebb versenypályájára érkezett a WTCC mezőnye.
A történelmi gyökereknek köszönhetően a Ferrari több pénzt zsebel be, mint az aktuális világbajnok csapat.
A Duna-Dráva Nemzeti Park a rendőrséghez és a kormányhivatalhoz fordult, miután április végén engedély nélküli terepautóversenyt rendeztek több védett területen.
Ez a fedélzeti kamerás felvétel nemcsak Senna zsenialitására emlékeztet, hanem megmutatja, hogy mekkora űr tátong a 90-es évek és napjaink F1 autói között.
A brit világbajnok hatalmas diadalt aratott hazai nagydíján. Amíg ő a közönséggel ünnepelt, dobogós társai a kefét ették.
A benzingőz iránt fokozott érdeklődést mutatók számára vélhetően nem létezik ennél találóbb mellékhelyiség.
A fiatal pilóta több szempontból, így például a rekord hosszú neve miatt is érdekes.
Az autóversenyeknél mindig izgalmas azt a kameraállást látni, amikor (majdnem) a sofőr szemszögéből mutatják a versenyt, itt azonban nincs sofőr. De ettől lett olyan jó az egész.
A Ferrari ott volt a Forma–1 születésénél, 1950 óta pedig csak úgy nyüzsögtek a csapat körül a legendás pilóták. Mutatjuk, milyen autókat vezettek.
A Szekszárd környéki bűnügyben autóversenyek rendezéséhez évente több milliárd forint értékben kötöttek szponzori szerződéseket, majd a pénz nagy részét visszaosztották a támogató cégeknek, amelyek adóbevallásukban azt költségként elszámolták. A gyanúsítottak most házi őrizetbe kerülhetnek.
Scott Dixon a szerencsének és a masszívan összerakott autónak köszönheti, hogy túlélte a vasárnapi Indy 500-at.
A száguldó cirkuszban nemcsak a szabályok, hanem az autók is alaposan túl vannak bonyolítva.