Zseniális fotó: ennyire bonyolult napjainkban a Forma–1
A száguldó cirkuszban nemcsak a szabályok, hanem az autók is alaposan túl vannak bonyolítva.
A száguldó cirkuszban nemcsak a szabályok, hanem az autók is alaposan túl vannak bonyolítva.
A Duna-Dráva Nemzeti Park a rendőrséghez és a kormányhivatalhoz fordult, miután április végén engedély nélküli terepautóversenyt rendeztek több védett területen.
Ami általában néhány másodperc, az ez esetben a pilótának hosszú éveknek tűnhet a szerelőcsapat szerencsétlensége miatt.
Elképzelni is nehéz rosszabbat, mint amikor egy (majdnem) álló autóba rohan bele teljes gázzal egy másik. Pedig most ez történt.
A McLaren Racing egy huszáros vágással kerülne a többi csapat elé egy új megoldással, ami nemcsak felgyorsítaná az autók készítését, de könnyebbé (és gyorsabbá) is teheti azokat.
Hétköznapi személyautóval nem szívesen produkálnánk hasonlót, de ez a profi mutatvány nagyon látványosra sikeredett.
Egyre kevésbé érdekes a szponzorai számára Michael Schumacher, sorban hagyják el a korábbi támogatók.
A hétszeres Forma-1-es világbajnok Michael Schumacher fia, a 17 éves Mick jövőre a Forma-3-ban folytatja versenyzői pályafutását.
A Toro Rosso rajongói minden egyes pályánál megszavazták, melyik benne a kedvenc részük, a csapat pedig megrajzolta, hogyan is nézne ki az álompálya.
Az autórajongók közül ki ne szeretne bármikor 270-nel száguldani büntetlenül, akár a nappaliban, és nem ám holmi virtuális világban, hanem a valóságban? Teszten a játékautós Carrera versenypálya.
Valaki időt és energiát nem sajnálva gyűjtötte egybe az összes eseményt, a defekttől Alonso súlyos balesetéig.
Az ausztrál Supercars versenyszéria előző futamán olyan előzést mutatott be egy volvós versenyző, aminek ott van a helye az idei év legszebb autós manőverei között.
A Forma-1-es Olasz Nagydíj szombati időmérő edzését Lewis Hamilton nyerte.
A kifejezetten macsó sportnak tekintett terepraliban kuriózum a Terepes Csajok feltűnése. Rikító pink autójukkal Kapitány Dóráék nemcsak üde színfoltot jelentenek a sáros versenyken, hanem komoly ellenfelei is a férfiaknak. És igen: alap, hogy tudnak például kereket cserélni, motort javítani.
Hiánypótló videó készült, ami egymáshoz viszonyítva mutatja be a legnagyobb változásokat.
Jaguar F-Type R 550 lóerős motorja sem volt elég a 911 Turbo S ellen.
Az elektromos autókban gondolkodó cég beszáll a Formula E-be.
Zöld zászló, gázfröccs – és már véget is ért a futam.
Csak olyan járművek állnak rajthoz, amelyeket az 1900-as évek elején is használtak. A képsorok magukért beszélnek.
Óriásit bukott a pilóta az 1100 lóerős kocsival.