Videó: komoly autótuning 50 forintból
Találékony lengyelek megmutatták, hogy a durrogós hanghoz nem kell más csupán egy hajlékony gumicső és egy kötegelő. Egy ollóval még a hang is kalibrálható.
Találékony lengyelek megmutatták, hogy a durrogós hanghoz nem kell más csupán egy hajlékony gumicső és egy kötegelő. Egy ollóval még a hang is kalibrálható.
A Budán és Pesten közlekedők is megkapták a maguk pofonját két villamospálya - az 1-es és a 61-es vonalak - felújításával. Napok óta küzdenek autósok és olykor a tömegközlekedők is, gyerekek késnek el az iskolából, felnőttek a munkából, idegek pattannak, szitkok morzsolódnak el (vagy nem). Összegyűjtöttük a HVG munkatársainak csaknem egy hetes tapasztalatait, közlekedési dilemmáit, és nem utolsó sorban túlélési tanácsait autósoknak.
Az elmúlt években annak ellenére csökkent a számuk, hogy olcsóbbak lettek. A megjelent mini-cascók, amelyek a legjellemzőbb károkra fizetnek pár ezer forinttért köthetőek.
Hatmillió fontot, vagyis kétmilliárd forintnak megfelelő összeget kínáltak Angliában egy egyedi rendszámért.
A Toyota Camry totálkáros lett, de az utasok komolyabb sérülés nélkül megúszták a frontális ütközést.
Azok a 35-50 közi férfiak számítanak a közutak rémeinek, akik kék BMW-t vezetnek. A legveszélyesebbek hétfő reggel és péntek este – derült ki pár ezer autós megkérdezéséből Angliában.
Ken Block a zártpályás autócirkusz, a gymkhana királya is megirigyelhet egy ilyen helyszínt és mutatványokat, amilyeneket az alábbi videóban lehet látni.
Werner Herzog német filmrendező One Second To The Next címmel rendezett dokumentumfilmet a vezetés közben SMS-ezők okozta balesetek áldozatairól.
Nincs keményebb útitárs, mint egy sokat beszélő, tanácsokat osztó, és néha pánikba eső anya – hivatalosan is.
Az iparág egyik legfontosabb listája a JD Power minden évben elkészített elégedettségi felmérése, amely több tízezer autótulajdonos bevonásával készül.
Egy idősebb holland férfinak éppen a jogosítványa elvesztéséről hoztak volna ítéletet, ám komoly rombolással tetézte a bajt.
Jelentősen megnő a féktáv, annak ellenére, hogy a téli gumik puhább anyagúak.
Már nem vezetnek annyit az amerikaiak, a fiatal nemzedék pedig többre értékeli az internetes hozzáférést, mint az autózás örömét.
Az autóvezetés veszélyes üzemnek minősül, amelynek határait érdemes ismerni.
Két ülés, négy – időnként három – kerék, parányi motor, s karakteres egyéniségek – így konferálja fel a BBC az ötvenes évek törpeautóit, amelyekből egy magánkézben lévő amerikai autómúzeum, a Georgia állambeli Madisonban mondhatta magáénak a világ legnagyobb gyűjteményét.
Egy új autó vásárlása kapcsán ingoványos terület az extrák kiválasztása. Könnyen bevásárol az ember mindenfele akciósnak mondott elképesztően fontos extrát. A cars.com amerikai oldal összeszedett párat, némileg átszerkesztve ezekre támaszkodtunk mi is.
Hogyan tároljuk, mikor cseréljük és mi van ha nem egyforma a négy nyári gumi?
A The Economist közzé tett egy listát azokról a városokról, ahol a legtöbbe kerül egy, a lap szerint átlagosnak nevezhető kocsi fenntartása. Ez végre egy olyan lista, amiről lemaradtunk.
Az első autókban talán csak alkotóik hittek, környezetük veszélyes ördögszekérként tekintett rájuk. Amikor 1899-ben a New York Times először leírta, hogy automobile, nem is sejthette, hogy az elmúlt század talán legfontosabb találmányának adtak nevet hivatalosan.
A jelenlegi időjárás már indokolja, hogy átcseréljük a téli guminkat nyárira. Néhány tanács a szakmától.