623 lóerős biturbó V8 a Mercedes-AMG C-osztályban
Nem, ebben a C-Klasséban még nem a politikailag korrekt, 4 hengeres motorra épülő hibrid hajtáslánc található.
Nem, ebben a C-Klasséban még nem a politikailag korrekt, 4 hengeres motorra épülő hibrid hajtáslánc található.
A Cayenne S nagyobb és erősebb motorral támad, a zöld rendszámos hibridnek pedig nemcsak a teljesítménye, az elektromos hatótávja is nőtt. Testközelből ismerkedtünk meg a bestseller sportterepjáró megújult változataival.
Érkezőben a kékvérű brit márka első elektromos modelljei, melyek erőhiányban abszolút nem fognak szenvedni.
Ezen a szuperlapos patinás német versenyautón bizony büszkén feszít a rendszám.
A biturbó motorral szerelt brit sportkocsi végsebessége 340 km/h.
Két limitált szériás Quadrifoglio modellel rukkolt elő a Stellantis csoport olasz márkája.
A dobozformájú terepjáró bőven 4 másodperc alatt katapultál 0-ról 100 km/h-ra.
Az XM csúcsmodelljének plugin hibrid hajtáslánca egy hatalmas teljesítményű biturbó V8-as benzinmotorra épül.
A közel 1500 Nm nyomatékú sportszedánnak nem meglepő módon alaposan megkérik az árát.
A 3 literes 6 hengeres motorban találtak még 210 eddig szunnyadó lóerőt.
Felvarrták a lágyhibrid Mercedes-Maybach szabadidő-autó ráncait, íme a legújabb kivitel.
A Hyundai prémiummárkájaként jegyzett Genesis egy izgalmas új modellel rukkolt elő.
Mostantól a stuttgarti gyártó legnagyobb SUV-jának összes kivitelében lágyhibrid hajtáslánc található.
Jó eséllyel érkezik egy könnyített verzió a legerősebb divatterepjárók között jegyzett DBX707-ből.
A 6 literes benzinmotorral szerelt luxusszedánnak kevés igazi ellenfele akad az Autobahnon.
Itt a megoldás azok számára, akik a kékvérű brit gyártó SUV-ját alaphelyzetben esetleg túlságosan visszafogott karakterűnek találják.
A 3500 fős óceánjáró meghajtásáról négy hatalmas finn dízelmotor gondoskodik.
Ez esetben csak a fényezés annyiba kerül, mint egy komplett Ford Puma ST.
Magyarországon egyelőre még nincs Pagani szalon, de Németországban igen - beugrottunk a stuttgarti kereskedésbe.
Itt a megoldás azok számára, akik kevésnek találják a hibrid olasz sportkocsi 830 lóerejét.