850 lovas biturbó V12 a legújabb Maybach S-osztályban
A 6 literes benzinmotorban a jelek szerint sikerült még találni közel 240 eddig szunnyadó lóerőt.
A 6 literes benzinmotorban a jelek szerint sikerült még találni közel 240 eddig szunnyadó lóerőt.
A japán gyártó 400 lóerőnél bőven erősebb szedánja nem lesz túl gyakori látvány az utakon.
A színátmenetes szupersportkocsi egy igazi tekintetmágnes.
Ennek a bajor sportszedánnak kevés igazi ellenfele lehet az Autobahnon.
Érkezőben a négykarikás gyártó még az RS 6 performance-nál is potensebb újdonsága.
A különleges Continental GT-ért több mint 140 millió forintot kérnek el.
A képzeletben a 90-es évek elejére visszarepítő szupersportkocsi végsebessége meghaladja a 340 km/h-t.
A 4 literes biturbó V8-ból sikerült még előcsalogatni 130 eddig szunnyadó lóerőt.
A fővárosi Formula–1 partin a hétszeres világbajnok mellett a 800 lóerőnél is erősebb Mercedes-AMG S 63 E Performance is tiszteletét tette.
A svéd manufaktúra első modelljének 20. születésnapjára készült sportautóban kuplungos kézi-, illetve kényelmes automata váltó is található, és minden egyes kilogrammra jut egy-egy külön lóerő. Az emberileg igen közvetlen cégalapító tulajdonos tárta fel nekünk a többek közt magyarok által is fejlesztett CC850 ajtaját.
Az erőhiányban abszolút nem szenvedő motorból sikerült felszabadítani 122 eddig szunnyadó lóerőt.
A Mercedes-Maybach S-osztály zöld rendszámos verziójának alaposan megkérik az árát.
A 900 lóerős teljesítményű egyedi Urus kevesebb mint 3 másodperc alatt lő ki 0-ról 100-ra.
A közel 700 millió forintos Batur opcionális hangrendszerének alaposan megkérik az árát.
Bemutatkozott a legendás Mercedes utolsó olyan szériája, melyben még 4 literes V8-as benzinmotor található.
A Pikes Peaken balesetet szenvedtek a BMW valaha készült legerősebb sorozatgyártású modelljével, az XM Label Reddel.
Az első puttonyos M3 3 literes 6 hengeres biturbó motorjában sikerült még találni 140, eddig szunnyadó lóerőt.
A bőven több mint 700 lóerős teljesítményű Batur nem lesz túl gyakori látvány az utakon.
Itt a megoldás azok számára, akik szedán kivitelben állítanának be a garázsukba egy méregerős RS6-ot.
A két turbóval megfújt 5 literes motor által hajtott Regera új rekordot állított be 0-400-0 km/h fronton.