900 lóerős Mercedes E-osztály a Brabustól
A német tuningcég felfúrta a V8-as blokkot, és jelentősen megnövelte a teljesítményt.
A német tuningcég felfúrta a V8-as blokkot, és jelentősen megnövelte a teljesítményt.
Lássuk, hogyan feszülnek egymásnak a brit és az olasz gyártó erőhiányban abszolút nem szenvedő sportterepjárói!
A hangtalan suhanástól kezdve a normál közúti poroszkoláson át egészen a versenypályás üvöltő száguldásig. Az akár zöld rendszámozható legújabb Ferrari egy nagyon picit megmenti a világot, miközben kaján vigyorral az arcán pusztítja a táltosbenzint és a finom gumikat.
Hamarosan megérkezhetnek a kereskedésekbe a Nissan Z első példányai.
A downsizing jegyében az új SL hamarosan elveszítheti hengereinek felét.
Ezzel a nyitható tetejű bajor sportkocsival igazi élmény lehet levadászni a kanyarokat.
A Mercedes-AMG GT 1111 lóerős korábbi változata után most egy visszafogottabb tuningkivitel érkezett.
Megérkezett a Ford népszerű pickupjának terepjárósan sportosra hangolt csúcsmodellje.
A Koenigsegg Regera külsőleg tölthető hibrid hajtásrendszerében messze nem hagyományos váltó van.
Az új 7-es sorozat csúcsmodellje bőven több mint 600 lóerős teljesítménnyel fog rendelkezni.
A közeljövőben érkező sportos brit SUV csúcsmodelljét várhatóan a BMW jól ismert biturbó V8-asa mozgatja.
A fejlesztők találtak még 215 eddig szunnyadó lóerőt a biturbó V8-as motorban.
A bőven 4 másodperc alatti 0-100-as gyorsulásnak alaposan megkérik az árát.
Nem készül több példány a bőven 700 lóerő feletti GT Black Series-ből.
Feszült érdeklődéssel vegyülő rémült tekintetek övezték utunkat bármerre jártunk, főleg akkor, amikor lelőtt biturbó V6 mellett, néma csendben elektromosan gurultunk a jenki nagyvassal. Az F-150 nagyon más, mint bármi, amit mifelénk Európában személyautó címszó alatt kapni lehet.
Érkezőben a megoldás azok számára, akik esetleg keveslik a DBX-ben rejtőző AMG erőforrás teljesítményét.
Megérkezett a Bronco extrém jó terepjáró képességű új változata.
A 3,5 literes biturbó V6-os erőforrásban a jelek szerint sikerült még találni jó néhány eddig szunnyadó lóerőt.
Itt a megoldás azok számára, akik a 296 GTB-t esetleg túl szerény teljesítményűnek találják.
Ha valaki most megrendel egy példányt, valószínűleg csak 2026-ban veheti majd át.