710 lóerős lett a Ferrari Roma

A stílusos sportkupé biturbó V8-as erőforrásában találtak még néhány eddig szunnyadó lóerőt.

  • hvg.hu hvg.hu
710 lóerős lett a Ferrari Roma

A Ferrari 2019 novemberében tárta a nagyközönség elé legfrissebb 2+2 üléses GT modelljét, a Romát, melyből most a Mansory készített egy új tuningverziót.

Mansory
Mansory

A kovácsolt fekete felniket kapott egyedi Roma rengeteg alkatrészét karbonszálas anyagból készítették.

Mansory
Mansory

A 3,9 literes biturbó V8-as benzinmotor alaphelyzetben 620 lóerős teljesítményű, illetve 761 Nm nyomatékú, a Mansory beavatkozását követően viszont már 710 lóerőt, illetve 865 Nm-t szabadít rá a kerekekre.

Mansory

Az erősítőkúrának köszönhetően a 0–100-as gyorsulás az eddigi 3,4 helyett immár 3,1 másodperc alatt is letudható, a végsebesség pedig 320-ról 332 km/h-ra nőtt.

Mansory

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.