Magyarországon a legújabb Porsche 911, alaposan megkérik az árát
A Porsche 911 Carrera 4S itthoni kezdőára csak hajszállal marad 70 millió forint alatt.
A Porsche 911 Carrera 4S itthoni kezdőára csak hajszállal marad 70 millió forint alatt.
A többféle hajtásláncot felvonultató HF-11 az amerikaiak válasza a brit Gordon Murray T.50-re.
Az egyedi külsejű Rezvani RR1 csúcsmodellje 760 lóerőt szabadít rá az aszfaltra.
A német gyártó legújabb Dakar tematikájú modellje várhatóan 541 lóerős hibrid hajtáslánccal támad.
A kétféle aero csomaggal és kétféle váltóval rendelhető új Porsche 911 GT3 egy szuperkönnyű szívómotoros hátsókerék-hajtású adrenalinbomba.
A vadonatúj Porsche 911 Carrera S magyarországi indulóára nem sokkal 70 millió forint alatt alakul.
A kupé és kabrió változatban készülő közel 500 lóerős újdonság a Carrera és a Carrera GTS közé érkezett.
A lényegre, a vezetési élményre fókuszáló új Porsche 911 Carrera T 60 millió forint feletti alapáron nyit hazánkban.
A limitált szériás vadonatúj Porsche 911 Turbo 50 Yearsből stílusosan a típus születési évével megegyező mennyiség készül.
Az erősen limitált szériás legújabb 911-es restomodnak alaposan megkérik az árát.
A legendás német szupersportkocsi ezen példánya az elmúlt közel négy évtizedben kevesebb mint ezer kilométert hagyott maga mögött.
Hiába rendőrségi autó és hiába Porsche, ettől a patinásan barátságos kabriótól ma már senkinek sem kell tartania.
Érkezőben a vadonatúj Porsche 911 GT2 RS, melyben vadonatúj hibrid hajtáslánc található.
A hibrid hajtásláncú megújult Porsche 911 GTS erősebb, gyorsabb, nehezebb és drágább az elődjénél.
A 70-es évekbeli versenyautók designjára emlékeztető új sportkocsik teljesítménye eléri a 750 lóerőt.
Az éppen új gazdára váró szemrevaló Porsche 911 3.0 SC Cabriót a közelmúltban teljesen restaurálták.
Itt a megoldás azok számára, akik egyedi megjelenésű és igen komoly teljesítményű Porsche 911 Turbo S-re vágynak.
A 2,5 tonnás monstrumok világában már-már hihetetlen, hogy ez a kis sportautó kevesebb, mint 700 kilogrammot nyom a mérlegen.
Amerikai, chilei, francia, kanadai, német és svájci segítők révén jutott fel extrém magasságba az alaposan megemelt különleges Porsche 911.
A német autópálya rendőrség tisztjei voltak olyan szerencsések, hogy ezt a kocsit szolgálati autóként vezethették.