Közutakra és versenyekre is alkalmatlan a legdurvább új Porsche
Az egekig pörgethető szívómotoros 911 GT3 R rennsport a vezetési élmény és a tempó maximalizálásáról szól.
Az egekig pörgethető szívómotoros 911 GT3 R rennsport a vezetési élmény és a tempó maximalizálásáról szól.
Öt és fél évtizeddel tekeri vissza az idő kerekét ez a filigrán kis német sportkupé, mely éppen új gazdára vár.
A Ruf roadster újdonságával történő autózás előtt nem árt bukósisakot húzni a fejünkre.
A különleges sportkocsi csúcsnyomatéka alig marad el az 1000 Nm-től.
Erős farmotorral, kézi kapcsolású váltóval és alacsony tömeggel támad ez az idő kerekét kicsit visszatekerő vadonatúj Porsche.
A GT3 RS egekig pörgethető szívómotorjával szerelt újdonság nem lesz túl gyakori látvány az utakon.
A szuperritka Volkswagen szinte bármilyen terepakadályt képes leküzdeni és mély hóban is brillírozik.
Az erősítőkúrán átesett összkerekes sportkocsi alig 2,5 másodperc alatt tudja le a 0-100-as sprintet.
Mutatjuk a Rothmans tematikájú legendás versenyautót, mely elsősorban elképesztő leszorítóerejéről ismerszik meg.
Nem, ez itt most kivételesen nem egy újabb hibrid Toyota. Hanem egy rendes kis sportkocsi, pörgös boxerrel, remek kézi váltóval, hátsókerék-hajtással és üdítően alacsony tömeggel. Vallatáson a GR86.
A több mint 50 esztendős versenyautót a Comói-tó partján kaptuk lencsevégre.
Az utolsó belsőégésű motoros 718-as sorozat csúcsmodelljének alaposan megkérik az árát.
A legerősebbnek nem nyitható a teteje, de cserébe 650 lovas, a közepesen potens félig tudja ledobni a tetejét, a leggyengébb pedig a teljesen nyitott tetőt egekig forgatható szívómotorral kombinálja. Két 911-est és egy 718 Spydert fogtunk vallatóra.
Ezen a szuperlapos patinás német versenyautón bizony büszkén feszít a rendszám.
Régimódi külső, alacsony tömeg, erős motor és kézi váltó - ez ennek a 911-esnek a receptje.
A GT4 RS erőforrásával szerelt Porsche Vision 357 arra hivatott, hogy elmossa a határt a múlt, a jelen és a jövő között.
Egy legendás Impreza azokból az időkből, amikor a Subaru márkanév még nagyon mást jelentett, mint 2023-ban. És amelynek az első tulaja a Codemasters egyik alapítója volt.
Immár Magyarországon is elérhető a 911-es sportkocsi eddigi legkülönlegesebb, terepezésre kihegyezett új változata.
Szedán verzió és manuális váltó nélkül debütált az Impreza új generációja.
Aki helyet foglal ebben a régi Porschéban, az kapásból a 80-as évek rali gyorsasági szakaszain érezheti magát.