Az 50-es, 60-as évekbe repít vissza ez a limitált szériás új Porsche
A kevesebb mint ezer példányban készülő újdonság a nemrégiben leleplezett 911 Targára épül.
A kevesebb mint ezer példányban készülő újdonság a nemrégiben leleplezett 911 Targára épül.
Az újdonság egyfajta stílusos átmenetet képez a hagyományos kupék és a nyitható tetejű kabriók között.
0-ról 100 km/h-ra bőven 3 másodperc alatt lő ki a zuffenhauseni gyártó szupersportos új 911-es modellje.
A német gyártó kompakt és könnyű sportkocsijában egy remek 6 hengeres boxermotor teljesít szolgálatot.
Ennek a 60-as évek elejére visszarepítő különleges német kabriónak alaposan megkérik az árát.
A zuffenhauseni gyártó a kupé és a kabrió változatot is közszemlére bocsátotta.
A stílusos módon 555 példányban gyártandó Imprezára várhatóan többszörös lesz a túljelentkezés.
A Porsche Cayman GT4-nél léteznek erősebb és gyorsabb sportkocsik, de kevés olyan, mely nagyobb élvezetet nyújt nála.
A zuffenhauseni gyártó új versenyautója 95 százalékban új fejlesztés az elődjéhez képest.
Középen elhelyezett 6 hengeres szívómotorral, alacsony tömeggel és nagy leszorítóerővel támad a kanyarvadászatra kihegyezett 718 GT4.
A nagy teljesítményű prémium sportkocsik esetében nem túl gyakori a gázosítás, de most itt egy ilyen autó.
A New York-i Autószalonon debütált, erősen limitált szériás 911 Speedsternek alaposan megkérik az árát.
Ezután a sportkocsi után a 60-as években épp olyan sokan fordultak utána, mint 2019-ben.
Ez a rikító sárga sportkocsi a külcsínje alapján egy néhány évtizedes fejlesztésnek tűnhet, pedig a karbonszálas borítás alatt modern csúcstechnika lapul.
Ez az új német sportkocsi még a Turbónál és a GT2 RS-nél is sokkal komolyabb produkciót ad elő.
Alig pár héttel a sportkupé után most a nyitható tetejű változat is megérkezett a 911-esből. És nagyon gyorsan le tudja dobni a vászontetejét.
A kőkemény versenyautónak szánt Cayman GT4 Clubsport kétféle kivitelben érhető el. Mindkettő nagyon gyors.
Zuffenhausenben egy olyan sportkocsit készítettek, mely alaphelyzetben tyúkanyóként vigyáz ránk, de ha úgy hozza a sors, akkor nagy teret enged annak, hogy elszabaduljon az őrület.
A kereken 300 lóerős vadonatúj 718 T kupé és roadster változatban is elérhető, és igen komoly vezetési élménnyel kecsegtet.
Ez az autó közelít a hatodik X-hez, ennek ellenére patika állapotnak örvend, és emiatt alaposan meg is kérik az árát.