#branding

Cemix Hungary Kft.

Hogyan csökkenthető az építőipar ökológiai lábnyoma?

Elengedhetetlen a folyamatos fejlődés és fejlesztés, még akkor is, ha a hazai piac egyik vezető cégéről beszélünk. Harminc éve jelen vannak a szektorban, mégis új cég- és brandnévvel jelentkeztek: Veit Tamással, a Cemix Hungary, Croatia, Romania Group ügyvezetőjével beszélgettünk.

DekoRatio Branding & Design Studio

Hogyan válasszak designert?

Jó designra minden vállalkozásnak szüksége van. Az viszont messze nem olyan egyértelmű, hogy mikor kihez érdemes fordulni a számtalan lehetőség közül. Van, amikor egy freelancer grafikus, van, hogy egy közepes méretű stúdió a tökéletes választás, és vannak olyan opciók is, amiket érdemes elkerülni. Összegyűjtöttük a felmerülő lehetőségek előnyeit és hátrányait, hogy segítsünk eligazodni ebben a komplex kérdésben.

HVG Extra Business Business magazin

Hogyan spóroljuk meg a marketingbüdzsé fölösleges felét?

Az utóbbi tíz évben az üzleti szektor szereplőinek egymás közötti magatartása sokat változott, és amelyik vállalat nem alkalmazkodik az új trendekhez, könnyen lemaradhat a versenyben. Íme néhány tendencia, amit nem árt figyelembe venni a céges marketingstratégia készítésénél.

HVG Extra Business Business magazin

A márka nem csak az, amit állít magáról

Miközben kutatások szerint a márkázás új korszakába, az „élménymárka” korába léptünk, egy Gartner-előrejelzés szerint 2020-ra a márkák és a fogyasztók közötti interakció a digitális térben fog megtörténni. De vajon felépíthető-e emocionális márkaélmény emberi kapcsolatok nélkül?

HVG Szemináriumok & Konferenciák

Márkaépítés és a HR funkciók támogatása chatbotokkal, avagy a tökéletes felhasználói élmény titka

Több mint egy éve, hogy megjelentek az első chatbotok, és a marketingszakma nagyobbik része még mindig csak találgatja, hogy pontosan mire is fogjuk használni őket, hogyan és merre fejlődik majd a piac. Eközben a botok olyan társterületeken is elkezdték hódítóútjukat, mint a webes kereskedelem vagy a HR. Kalydi Gergely, a Talk-A-Bot társalapítója segít megérteni, hogyan és miért érdemes ezt az eszközt is beépíteni marketing és HR stratégiánkba!

HVG Extra Business Business magazin

Tényleg elég, ha van egy pipa vagy három csík a ruhán?

A világ jobb hellyé tétele, az emberek inspirálása, folyamatos innováció, a felhasználói igények maradéktalan kiszolgálása – mindezek együtt és külön-külön is jellemzői lehetnek egy magasabb rendű cél érdekében tevékenykedő vállalkozásnak. Cikkünkben nagyvállalati példákat mutatunk be.

Ember Zoltán Vállalkozás

SP ismét Éder Krisztián lett, és már két éve így is megél

Éder Krisztián belső okok miatt váltott a zenélésről a fotózásra két évvel ezelőtt. Szerinte a személyes márkaépítést nem lehet tanulni, ez nála inkább ösztönből jön. Kreatív munkáit a saját cége menedzseli, kisvállalkozóként hosszú távra tervez. Arról is mesélt, hogyan látja a hazai kreatív ipart belülről.

30 éve úgy tartják, 150 igazán jó ismerősünk lehet – de úgy tűnik, több is

30 éve úgy tartják, 150 igazán jó ismerősünk lehet – de úgy tűnik, több is

Már hat SMA-s gyermek kaphat ingyenes génterápiás kezelést

Már hat SMA-s gyermek kaphat ingyenes génterápiás kezelést

Megtalálhatták a Londonban eltűnt magyar lány holttestét

Megtalálhatták a Londonban eltűnt magyar lány holttestét

Elfelejtettünk jól lélegezni, és ez lassan megöl minket

Elfelejtettünk jól lélegezni, és ez lassan megöl minket

Bevált az online forma, még Hongkongból is voltak nézői a SzínházTV-nek

Bevált az online forma, még Hongkongból is voltak nézői a SzínházTV-nek

A magyarok és a németek bánkódhatnak a halálcsoport első fordulója után

A magyarok és a németek bánkódhatnak a halálcsoport első fordulója után

Szijjártó tagadja, hogy összemosták volna a homoszexualitást a pedofíliával

Szijjártó tagadja, hogy összemosták volna a homoszexualitást a pedofíliával

Most bárki megveheti a CNN történelmi tudósításait

Most bárki megveheti a CNN történelmi tudósításait

A címlapról ajánljuk
Még több hír a VOLKSWAGEN támogatásával