#branding


Hogyan csökkenthető az építőipar ökológiai lábnyoma?
 

Hogyan csökkenthető az építőipar ökológiai lábnyoma?

Elengedhetetlen a folyamatos fejlődés és fejlesztés, még akkor is, ha a hazai piac egyik vezető cégéről beszélünk. Harminc éve jelen vannak a szektorban, mégis új cég- és brandnévvel jelentkeztek: Veit Tamással, a Cemix Hungary, Croatia, Romania Group ügyvezetőjével beszélgettünk.

Cemix Hungary Kft. Cemix Hungary Kft.

Hogyan válasszak designert?
 

Hogyan válasszak designert?

Jó designra minden vállalkozásnak szüksége van. Az viszont messze nem olyan egyértelmű, hogy mikor kihez érdemes fordulni a számtalan lehetőség közül. Van, amikor egy freelancer grafikus, van, hogy egy közepes méretű stúdió a tökéletes választás, és vannak olyan opciók is, amiket érdemes elkerülni. Összegyűjtöttük a felmerülő lehetőségek előnyeit és hátrányait, hogy segítsünk eligazodni ebben a komplex kérdésben.

DekoRatio DekoRatio

Hogyan spóroljuk meg a marketingbüdzsé fölösleges felét?
 

Hogyan spóroljuk meg a marketingbüdzsé fölösleges felét?

Az utóbbi tíz évben az üzleti szektor szereplőinek egymás közötti magatartása sokat változott, és amelyik vállalat nem alkalmazkodik az új trendekhez, könnyen lemaradhat a versenyben. Íme néhány tendencia, amit nem árt figyelembe venni a céges marketingstratégia készítésénél.

HVG Extra Business HVG Extra Business

Márkaépítés és a HR funkciók támogatása chatbotokkal, avagy a tökéletes felhasználói élmény titka
 

Márkaépítés és a HR funkciók támogatása chatbotokkal, avagy a tökéletes felhasználói élmény titka

Több mint egy éve, hogy megjelentek az első chatbotok, és a marketingszakma nagyobbik része még mindig csak találgatja, hogy pontosan mire is fogjuk használni őket, hogyan és merre fejlődik majd a piac. Eközben a botok olyan társterületeken is elkezdték hódítóútjukat, mint a webes kereskedelem vagy a HR. Kalydi Gergely, a Talk-A-Bot társalapítója segít megérteni, hogyan és miért érdemes ezt az eszközt is beépíteni marketing és HR stratégiánkba!

HVG Konferencia HVG Konferencia

Tényleg elég, ha van egy pipa vagy három csík a ruhán?
 

Tényleg elég, ha van egy pipa vagy három csík a ruhán?

A világ jobb hellyé tétele, az emberek inspirálása, folyamatos innováció, a felhasználói igények maradéktalan kiszolgálása – mindezek együtt és külön-külön is jellemzői lehetnek egy magasabb rendű cél érdekében tevékenykedő vállalkozásnak. Cikkünkben nagyvállalati példákat mutatunk be.

HVG Extra Business HVG Extra Business

SP ismét Éder Krisztián lett, és már két éve így is megél
 

SP ismét Éder Krisztián lett, és már két éve így is megél

Éder Krisztián belső okok miatt váltott a zenélésről a fotózásra két évvel ezelőtt. Szerinte a személyes márkaépítést nem lehet tanulni, ez nála inkább ösztönből jön. Kreatív munkáit a saját cége menedzseli, kisvállalkozóként hosszú távra tervez. Arról is mesélt, hogyan látja a hazai kreatív ipart belülről.

Ember Zoltán Ember Zoltán