A Bugatti kitart a 16 henger mellett
Immár hivatalos, hogy a Bugatti következő hipersportkocsijában is 16 hengeres motor lesz.
Immár hivatalos, hogy a Bugatti következő hipersportkocsijában is 16 hengeres motor lesz.
A szuperautót egy teljesen új hibrid modell váltja fel.
Valahol csak meg kell fogni a pénzt.
Nem világos, miért választották ezt a nevet?
Ez a modell még a francia hiperautógyártó gyártmányai közt is egészen különleges.
Az elzászi gyártó most Louis Chiron monacói győzelmére utaló verzióval jelentkezett.
Az egyelőre meglehetősen titokzatos új hipersportkocsi hibrid hajtáslánccal fog támadni.
A svéd manufaktúra első modelljének 20. születésnapjára készült sportautóban kuplungos kézi-, illetve kényelmes automata váltó is található, és minden egyes kilogrammra jut egy-egy külön lóerő. Az emberileg igen közvetlen cégalapító tulajdonos tárta fel nekünk a többek közt magyarok által is fejlesztett CC850 ajtaját.
Luis Chiron, akiről a jelenlegi Bugatti modellt elnevezték szintén Monacóban született.
Ebből az autóból összesen tíz példányt gyártottak, persze hogy Ronaldóé az egyik.
Az új Volkswagenek formatervéért a Bentley eddigi fődesignere lesz felelős.
A többi sport- és luxusmárkához hasonlóan a Bugatti is kiváló évet tudhat maga mögött.
Az autók végsebességének egyre magasabb szintre történő emelésének története közel 125 éves múltra tekint vissza.
A világ legerősebb és leggyorsabb S8-asaként hirdetett kocsi kevesebb, mint 4 másodperc alatt ugrik fel 100-ról 200 km/h-ra.
Műszakiztatás közben készültek róla képek.